Китайський стартап з виробництва електромобілів Nio презентував свою нову модель електричний ET5. Як повідомляє HighTech Plus з посиланням на Engadget, ця модель – прямий конкурент Tesla Model 3 із такою ж вартістю, але кількома технічними перевагами.
Nio ET5 обіцяє запас ходу до 1000 км, підтримку доповненої дійсності (AR), також режим автопілота. Наступного року електромобіль з'явиться у Китаї, а пізніше вийде на європейський ринок. Вартість Nio ET5 – від $51 400 для китайського регіону.
Електромобіль обіцяє розгін від 0 до 100 км/год за 4,3 секунди. Всередині ET5 встановлюються акумуляторні блоки у кількох конфігураціях. Базова модель отримала батарею на 75 кВт/год – вона дозволить проїхати до 550 км без підзарядки. Середня комплектація із блоком на 100 кВт/год пройде близько 700 км. А максимальна версія на 150 кВт/год забезпечить запас ходу більш ніж на 1000 км.
Одне з головних нововведень ET5 – це цифрова кабіна PanoCinema. При розробці ET5 Nio поєдналася зі стартапом Nreal, що спеціалізується на доповненій дійсності, щоб інтегрувати в новий електрокар AR-технології.
Як обіцяє Nio, модель ET5 працюватиме в парі з окулярами Nreal, які проектуватимуть віртуальний 201-дюймовий дисплей перед очима автовласника. За допомогою цієї системи користувачі зможуть відстежувати важливі показники електромобіля прямо перед очима.
При цьому ET5 підтримує і більш звичний формат роботи – в салоні встановлена стандартна панель приладів і 10-дюймовий планшет для мультимедійних функцій.
На додачу ET5 отримав ключову фішку всіх електромобілів Nio – підтримку швидкої заміни акумуляторного блоку.
Крім покращення самих елементів живлення та швидкості зарядки, автовиробник також будує станції обслуговування, на яких її клієнти можуть зробити заміну батареї.
Nio постачає свої електромобілі в Китаї і, починаючи з цього року, у Норвегії. Наступного року китайський виробник планує нарощувати обсяги постачання і виходити на нові ринки – протягом наступних 12 місяців електромобілі Nio почнуть продаватися у Данії, Німеччині, Нідерландах та Швеції. Загалом компанія має намір вийти на 25 регіональних ринків до середини цього десятиліття.
Тим часом корейська Kia витісняє конкурентів на ринку електромобілів у Європі і обійшла за продажами навіть компанію Ілона Маска.