Nio представила конкурента Tesla Model 3 - електрокар ET5 із запасом ходу 1000 км
В 2022 році електромобіль з'явиться у Китаї, а пізніше вийде на європейський ринок

Китайський стартап з виробництва електромобілів Nio презентував свою нову модель електричний ET5. Як повідомляє HighTech Plus з посиланням на Engadget, ця модель – прямий конкурент Tesla Model 3 із такою ж вартістю, але кількома технічними перевагами.
Nio ET5 обіцяє запас ходу до 1000 км, підтримку доповненої дійсності (AR), також режим автопілота. Наступного року електромобіль з'явиться у Китаї, а пізніше вийде на європейський ринок. Вартість Nio ET5 – від $51 400 для китайського регіону.
Електромобіль обіцяє розгін від 0 до 100 км/год за 4,3 секунди. Всередині ET5 встановлюються акумуляторні блоки у кількох конфігураціях. Базова модель отримала батарею на 75 кВт/год – вона дозволить проїхати до 550 км без підзарядки. Середня комплектація із блоком на 100 кВт/год пройде близько 700 км. А максимальна версія на 150 кВт/год забезпечить запас ходу більш ніж на 1000 км.
Одне з головних нововведень ET5 – це цифрова кабіна PanoCinema. При розробці ET5 Nio поєдналася зі стартапом Nreal, що спеціалізується на доповненій дійсності, щоб інтегрувати в новий електрокар AR-технології.
Як обіцяє Nio, модель ET5 працюватиме в парі з окулярами Nreal, які проектуватимуть віртуальний 201-дюймовий дисплей перед очима автовласника. За допомогою цієї системи користувачі зможуть відстежувати важливі показники електромобіля прямо перед очима.
При цьому ET5 підтримує і більш звичний формат роботи – в салоні встановлена стандартна панель приладів і 10-дюймовий планшет для мультимедійних функцій.
На додачу ET5 отримав ключову фішку всіх електромобілів Nio – підтримку швидкої заміни акумуляторного блоку.
Крім покращення самих елементів живлення та швидкості зарядки, автовиробник також будує станції обслуговування, на яких її клієнти можуть зробити заміну батареї.
Nio постачає свої електромобілі в Китаї і, починаючи з цього року, у Норвегії. Наступного року китайський виробник планує нарощувати обсяги постачання і виходити на нові ринки – протягом наступних 12 місяців електромобілі Nio почнуть продаватися у Данії, Німеччині, Нідерландах та Швеції. Загалом компанія має намір вийти на 25 регіональних ринків до середини цього десятиліття.
Тим часом корейська Kia витісняє конкурентів на ринку електромобілів у Європі і обійшла за продажами навіть компанію Ілона Маска.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].