Корейська Kia витісняє конкурентів на ринку електромобілів у Європі
Kia обійшла за продажами навіть компанію Ілона Маска

На трьох найбільших ринках електромобілів домінує продукція місцевих марок, але деякі країни демонструють неабияку лояльність клієнтів до корейських виробників. У Швеції продукція компанії Kia посіла друге місце, а в Нідерландах вийшла на перше серед нових електромобілів вже у липні. Поява на місцевому ринку нових моделей Kia незабаром ще більше зміцнить позиції корейської марки, пише Business Korea з посиланням на європейську статистику.
До жовтня цього року, як пояснює видання, Kia займала у Швеції – одному з лідерів за часткою нових електромобілів ринку Європи, лише третє місце і поступалася Tesla і Volkswagen, але в листопаді вийшла на друге місце, обійшовши американського суперника.
У жовтні компанія встигла продати лише 11 електромобілів Kia EV6, які дебютували на шведському ринку лише цього місяця. У листопаді вже було продано 355 екземплярів Kia EV6.
Лідером за темпами впровадження електромобілів у Європі є Норвегія, яка у перші три квартали поточного року довела їхню частку на первинному ринку до 59,7 %.
На другому місці знаходиться Ісландія з 27,9% електромобілів, а Швеція займає третє з 15,9%. При цьому в останній із країн за період із січня по вересень включно було продано 36 000 електромобілів.
З січня по листопад у Швеції знайшли своїх покупців 6018 електромобілів марки Kia, тоді як Tesla продала лише 5666 екземплярів. Втім, Volkswagen все одно випередив обох конкурентів, реалізувавши у Швеції 9296 електромобілів за цей період.
У Нідерландах за перші три квартали цього року було продано приблизно 30 000 електромобілів, і Kia зараз є лідером місцевого ринку, отримавши цей статус ще в липні.
До листопада частка Kia на ринку Нідерландів зросла до 12,7%, марка Skoda трохи відстала з 10,7% місцевого ринку електромобілів, а третє місце зайняв Volkswagen із 8,5% ринку. Примітно, що Tesla була лише на четвертому місці з 4,8% ринку.
У третьому кварталі наступного року Kia виведе на ринок Європи модель Niro EV і тоді конкуренція зі старожилами сегмента електромобілів додатково посилиться.
Нагадаємо, Toyota заявила про плани продавати по 3,5 млн електромобілів щороку.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].