У четвер, 10 березня, мережа фаст-фуду Burger King оголосила про зупинення корпоративної підтримки своїх більш ніж 800 франчайзингових закладів у росії, передає CNBC.
Мережа заявила, що відмовить у схваленні будь-яких інвестицій чи розширення свого бізнесу в росії.
Burger King зазначає, що зупиняє корпоративну підтримку російського ринку, зокрема маркетинг, рекламу та забезпечення ланцюжка постачань. Ресторани залишаться відкритими, тому що вони не належать компанії напряму, а працюють за ліцензією.
Оголошення Burger King прозвучало після того, як низка інших американських мереж швидкого харчування, зокрема його конкурент McDonald's, на початку цього тижня тимчасово закрили свої заклади в росії у зв’язку з російським вторгненням на територію України.
Інші американські ресторанні компанії не постраждають від закриття бізнесу в росії. За даними Factset, наприклад, ресторанні бренди отримують менш ніж 1% свого загального доходу від росії. Starbucks, Yum Brands і Papa John's оголосили про плани зупинити діяльність у росії, але більшість закладів цих мереж у країні управляються місцевими франчайзі (за ліцензією).
Нагадаємо: McDonald's заявив, що закриття закладів у росії коштуватиме йому $50 млн втрат на місяць.