Burger King відмовляється від інвестицій у росію і підтримки своїх 800 закладів
Компанія згортає в тому числі маркетинг, рекламу та забезпечення ланцюжка постачань

У четвер, 10 березня, мережа фаст-фуду Burger King оголосила про зупинення корпоративної підтримки своїх більш ніж 800 франчайзингових закладів у росії, передає CNBC.
Мережа заявила, що відмовить у схваленні будь-яких інвестицій чи розширення свого бізнесу в росії.
Burger King зазначає, що зупиняє корпоративну підтримку російського ринку, зокрема маркетинг, рекламу та забезпечення ланцюжка постачань. Ресторани залишаться відкритими, тому що вони не належать компанії напряму, а працюють за ліцензією.
Оголошення Burger King прозвучало після того, як низка інших американських мереж швидкого харчування, зокрема його конкурент McDonald's, на початку цього тижня тимчасово закрили свої заклади в росії у зв’язку з російським вторгненням на територію України.
Інші американські ресторанні компанії не постраждають від закриття бізнесу в росії. За даними Factset, наприклад, ресторанні бренди отримують менш ніж 1% свого загального доходу від росії. Starbucks, Yum Brands і Papa John's оголосили про плани зупинити діяльність у росії, але більшість закладів цих мереж у країні управляються місцевими франчайзі (за ліцензією).
Нагадаємо: McDonald's заявив, що закриття закладів у росії коштуватиме йому $50 млн втрат на місяць.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].