Після того як американська мережа «Макдональдс» пішла з росії, а новий власник, викупивши бізнес, провів його ребрендинг і перезапуск під назвою “Вкусно и точка”, пройшло лише три тижні. Але цього часу виявилося достатньо, щоб проявилися масштаби деградації колись успішної мережі фастфуду.
У москві одній з клієнток «Вкусно и точка» продали бургер із пліснявою. Фотографії булки із зеленим нальотом, опубліковані телеграм-каналом «Що там у москві?», миттєво розлетілися в інтернеті і стали приводом для безлічі вїдливих коментарів, пише Радіо Свобода.
«Скільки часу минуло з урочистого відкриття та запевнень «гірше не буде»? Заклад з невиразною назвою уклався в 3 тижні. Де ось це все: своя булка з котлетою, та ми, та лаптем щі хлєбаємо і шапками закидаємо. 3 тижні, щоб від Макдональдса не залишилося навіть тіні. Ламати – не будувати, звісно».
***
«Після приголомшливого успіху бургера з пліснявою, маркетологи «Вкусно и точка» вирішили запустити окрему лінійку їжі «Невкусно и плесень» для справжніх цінителів квасного патріотизму».
***
«Ось і пройшли перші три тижні роботи мережі «Вкусно и точка», яка замінила в росії Макдональдс і навіть розмістилася в колишніх його приміщеннях.Треба сказати, що в даному випадку з імпортозаміщенням непогано виходить…
Якщо не заглядати в соцмережі і не брати до уваги такі дрібниці, як бургери з пліснявою в москві, чизбургери без м'яса в Тулі, прострочені соуси практично всюди і збільшення цін приблизно на 10%, то від Макдональдса і не відрізниш».
***
У «Вкусно и точка» виявлено булку з пліснявою. У Франції всі сири з пліснявою. А чим ми гірші за французів? «Плесень и точка»!
***
«Нравится не нрвиться – жри, моя красавица!»
***
Телеграм-канал «Що там у Москві?» опублікував відео, на якому ворони розкльовують булки, доставлені до ресторану.
Один відвідувач поскаржився, що в розплавленому сирі йому попалися ніжки тарганів.
Взял два тоста, а там весь сыр усыпан ножками насекомых! 🤬 @vkusno_itochka #вкусноиточка #макдоналдс pic.twitter.com/tRMIWeuZDA
– Yury Golubinsky (@urixx) July 4, 2022
«Ми ще раз перевірили всі соуси, прострочена була дуже мала частина, її вже прибрали з продажу» – сказали РБК у прес-службі фастфуду.
«Компанія буде розбиратися зі своїми постачальниками, – відповіли у прес-службі.
«Так і тепер розбиратимуться весь час – то булки з пліснявою, то котлети з мухами. У «Макдональдс» був просто контроль якості, а цим що не дай – усі перетворять на запльовану рюмочну. Скільки днів минуло після перейменування до втрати репутації?»
***
«Імпортозаміщення» – це трохи більше, ніж зміна вивіски, власника та персоналу. Головна проблема в «імпортозаміщенні» – це технології. Я рідко ходив у Макдональдс, нормальний обід у моєму розумінні – це завжди перше-друге компот. Але слід сказати, що технологічність закладу була на гідному рівні. Одні стандарти для різних Макдональдсів у різних регіонах, майже один і той самий смак, контроль якості та стандартне управління. Один і той самий конвеєр.
Макдональдс – це не про пожерти. Як «Боїнг» – це не про пролітати. Це в першу чергу стандарти та технології, найжорстокіший контроль на всіх етапах та ланцюжках. І якщо це є – тоді ви конкурентоздатні. Ні – ви у прольоті».
***
«Я спочатку трохи не повірив, бо пліснява на булці – це перебір навіть для рівня другосортної їдальні, а потім поговорив у чаті, дещо згадав і повірив.
Тому що коли ви маєте справу зі складно організованим виробництвом (а «Макдональдс» – це дуже складно), то найчастіше буває легше все знести до фундаменту та збудувати заново (звичайно, якщо ви це вмієте), ніж розібратися, як і чому воно працювало. А потім це виробництво ще й перезапустити.
Тож привіт усім державним оптимістам, які мріяли «Вони залишать усе обладнання, а ми самі його запустимо і воно запрацює».
Ні, не запустите. Ні, не запрацює».
Більше про російські спроби імпортозаміщення – в матеріалі «McDonald's у росії змінив назву – як тепер виглядає новий бренд і хто його власник».