McDonald's у росії змінив назву - як тепер виглядає новий бренд і хто його власник
Назву придумали лише за день до відкриття

Ресторани McDonald's знову відчинили свої двері в москві в неділю під новою назвою “Вкусно и точка», тепер мережа належить російському власнику, пише Reuters.
ЛОГОТИП:
Знамениті «Золоті арки» логотипу (букву “М”) було замінено на новий логотип, що складається з двох картоплин фрі та гамбургера на зеленому тлі.
Генеральний директор Олег Пароєв сказав, що нова компанія визначилася з новою назвою – секретом, що суворо охоронявся, – лише за день до запуску.
У соцмережах обговорювали, як найкраще перекласти нову назву англійською мовою. «Tasty and that's it» набула широкого визнання, хоча була й інша пропозиція: 'Tasty. Full stop”.
Заклад «Вкусно и точка» знову відкрився в неділю в першому ресторані McDonald's у тоді ще радянській Москві в 1990 році, коли було продано 30 000 бургерів, але цього черга ресторану була набагато меншою, ніж три десятиліття тому.
Мережа збереже свій старий інтер'єр McDonald's, але видалить усі сліди своєї колишньої назви.
Спочатку у столиці та її околицях відкриються 15 ресторанів з ребрендингом, ще 200 ресторанів – до кінця червня і всі 850 – до кінця літа, заявили керівники у неділю.
Новий власник повідомив, що цього року у бізнес, у якому працює понад 50 000 осіб, буде інвестовано до $126 млн.
Флагман McDonald's Big Mac та інші гамбургери та десерти, такі як McFlurry, відсутні, але інші популярні страви представлені у меню та продаються за дещо нижчими цінами. Меню значно менше.
Пароєв сказав, що мережа підтримуватиме «доступні» ціни. За його словами, вони, швидше за все, зростуть через інфляцію, але не вище, ніж у конкурентів.
Більшість інгредієнтів надходить з росії, але деякі товари зараз недоступні через логістичні труднощі, а також тому що деякі постачальники покинули росію. Наприклад, йому потрібно знайти нового постачальника безалкогольних напоїв, після того, як Coca Cola призупинила там свою діяльність.
Сибірський бізнесмен Олександр Говор взяв на себе керування франшизою через свою фірму ТОВ «ГиД». Він був франчайзі McDonald's з 2015 року та допоміг мережі розширитися у віддалений Сибір, де він керував 25 ресторанами.
McDonald's матиме можливість викупити свої ресторани в росії протягом 15 років, заявила російська влада.
Говор заявив журналістам у неділю, що ціна, яку він заплатив, була «набагато нижчою за ринкову ціну» і була «символічною». Американська мережа отримала за угоду $1,4 млрд. McDonald's не відповів на прохання прокоментувати ціну.
Минулого року на росію та Україну припадало близько 9%, або $2 млрд, виручки McDonald's.
Між тим стало відомо, що перебрендований російський McDonald's вкрав логотип у виробника корму для тварин.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].