Мінцифри обрало 20 компаній для експортної підтримки на ринку Польщі

Бренди отримають маркетингову, юридичну допомогу та рекламне просування

Фото: Shutterstock

Що сталося. Міністерство цифрової трансформації обрало 20 переможців програми експортної підтримки виходу на польський ринок. Пілот програми передбачає допомогу представникам українського малого та середнього бізнесу під час війни з експортом товарів, пошуку польських партнерів.

Джерело. Про це повідомила пресслужба Мінцифри.

Деталі. Бренди отримають маркетингову та юридичну допомогу для налагодження експортних процесів між українським бізнесом та партнерами за кордоном. Також учасники експортного пілота отримають рекламне просування на ринку Польщі, яке здійснюватимуть залучені у проєкт агенції.

«Фахівці центру «Дія.Бізнес» у Варшаві будуть надавати консультації учасникам пілоту щодо експорту їхніх товарів на польський ринок», – зазначає заступник міністра цифрової трансформації з питань євроінтеграції Валерія Іонан.

Серед переможців:

Допомагатимуть учасникам маркетингові агенції Webpromo та Nebo ideas agency.

У межах проекту буде створено каталог учасників з найбільшим потенціалом для експорту та pop-up-вітрини у форматі онлайн.

Бекграунд. Раніше стало відомо, що українські компанії, які відкрилися у 2022 році в Польщі, становлять майже половину (45%) іноземного бізнесу в країні.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS