Мінцифри обрало 20 компаній для експортної підтримки на ринку Польщі
Бренди отримають маркетингову, юридичну допомогу та рекламне просування

Що сталося. Міністерство цифрової трансформації обрало 20 переможців програми експортної підтримки виходу на польський ринок. Пілот програми передбачає допомогу представникам українського малого та середнього бізнесу під час війни з експортом товарів, пошуку польських партнерів.
Джерело. Про це повідомила пресслужба Мінцифри.
Деталі. Бренди отримають маркетингову та юридичну допомогу для налагодження експортних процесів між українським бізнесом та партнерами за кордоном. Також учасники експортного пілота отримають рекламне просування на ринку Польщі, яке здійснюватимуть залучені у проєкт агенції.
«Фахівці центру «Дія.Бізнес» у Варшаві будуть надавати консультації учасникам пілоту щодо експорту їхніх товарів на польський ринок», – зазначає заступник міністра цифрової трансформації з питань євроінтеграції Валерія Іонан.
Серед переможців:
- snEco – crunchy cheese balls – харківська компанія, яка виробляє сирні снеки за технологією NASA;
- Magnesium goods – виробник лікувально-косметичних засобів для трансдермального насичення магнієм
- MIRTEX – компанія, що займається виробництвом домашнього текстилю;
- Roast One – виробник кави з Миколаєва;
- Waily – одеський постачальник сиродавлених олій холодного віджиму.;
- Tatoshka – бренд дитячого одягу;
- Liswood – компанія, що продає екологічно чисті дитячі іграшки;
- GNZ (Generation in Zoom) – бренд жіночого одягу;
- Noble Pet – продавець товарів для собак;
- U-CON – виробник опалювальних конвекторів;
- UNApack – виробник спецій, прянощів та приправ на західній Україні;
- MIRATER – компанія, яка виготовляє меблі для дитячих кімнат;
- Framiore – бренд жіночого одягу з тканин, які не шкодять навколишньому середовищу;
- Agro Busk – компанія, що спеціалізується на сублімації лохини й малини;
- Andreas Moskin – бренд чоловічих костюмів;
- Endorfine – магазин виробів ручної роботи;
- Panfruit – компанія, що пропонує сублімовані фрукти, ягоди, овочі;
- MFT – my favorite toothpaste – виробництво засобів догляду за порожниною рота;
- Brancho – сімейна компанія з власним виробництвом натуральних фруктових снеків;
- Econad – компанія, що пропонує природний абсорбент нафти, у складі якого містяться бактерії-деструктори для біодеструктивного впливу на вуглеводневмісні сполуки.
Допомагатимуть учасникам маркетингові агенції Webpromo та Nebo ideas agency.
У межах проекту буде створено каталог учасників з найбільшим потенціалом для експорту та pop-up-вітрини у форматі онлайн.
Бекграунд. Раніше стало відомо, що українські компанії, які відкрилися у 2022 році в Польщі, становлять майже половину (45%) іноземного бізнесу в країні.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].