Основний індекс морського фрахту Балтійської біржі, який вимірює вартість морських перевезень товарів по всьому світу, другий день поспіль, збільшившись приблизно на 2,5% до найвищого рівня з 24 жовтня 2022 року – 1 780 пунктів, на тлі зростання попиту в сегменті великих суден.
Про це пише Trading Economics.
Індекс Capesize, який відстежує судна, що зазвичай перевозять 150 000-тонні вантажі, такі як залізна руда і вугілля, зріс на 6,3% до 2 773 пунктів, завдяки підтримці з боку вугільних вантажів зі східного узбережжя Австралії.
З іншого боку, індекс Panamax, який відстежує судна, що зазвичай перевозять вугілля або зернові вантажі вантажопідйомністю від 60 000 до 70 000 тонн, знизився другу сесію поспіль, впавши на 1,7% до 1 656 пунктів; а індекс Supramax втратив 13 пунктів до 1 250 пунктів.
Baltic Dry Index (BDI) – індекс, який щодня публікує Балтійська біржа в Лондоні. Він є орієнтиром для формування ціни на перевезення сухої сировини морем. Індекс являє собою сукупність трьох субіндексів, які вимірюють різні розміри сухих балкерних суден: Capesize, які зазвичай перевозять вантажі залізної руди або вугілля близько 150 000 тонн; Panamax, які зазвичай перевозять вугілля або зернові вантажі приблизно від 60 000 до 70 000 тонн; та Supramax, вантажі від 48 000 до 60 000 тонн.
Бекграунд. Раніше Mind писав, що після рішення ФРС ф'ючерси на американські фондові індекси знизилися.