НБУ створив чат-бот для роз'яснення ситуації щодо РЕР

Він працює у Viber, Telegram та Web Сhat

Фото: ілюстративне

Національний банк України відсьогодні запроваджує окремий функціонал чат-боту, що працює у месенджерах Viber, Telegram та Web Сhat для надання швидких відповідей на питання фізичних осіб, які є національними публічними діячами та членами їх сімей.

Про це повідомляє пресслужба регулятора.

Зазначається, що цей проєкт створений через численні запитання, які виникли у зв’язку із змінами до закону про фінмоніторинг політично значущих осіб стосовно запровадження безстрокового статусу PEP та обов’язку застосовувати щодо них ризик-орієнтований підхід під час встановлення з ними ділових відносин/обслуговування.

«Його метою є швидке опрацювання питань стосовно взаємодії PEP з банками та небанківськими установами, наприклад, щодо відмови в наданні послуг, витребування цими установами додаткової інформації або документів тощо», – пояснили в НБУ.

Щоб скористатися чат-ботом потрібно:

Бекграунд. Раніше Mind повідомляв, що Зеленський підписав закон про посилення фінмоніторингу PEP.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS