НБУ створив чат-бот для роз'яснення ситуації щодо РЕР

НБУ створив чат-бот для роз'яснення ситуації щодо РЕР

Він працює у Viber, Telegram та Web Сhat

НБУ створив чат-бот для роз'яснення ситуації щодо РЕР
Фото: ілюстративне

Національний банк України відсьогодні запроваджує окремий функціонал чат-боту, що працює у месенджерах Viber, Telegram та Web Сhat для надання швидких відповідей на питання фізичних осіб, які є національними публічними діячами та членами їх сімей.

Про це повідомляє пресслужба регулятора.

Зазначається, що цей проєкт створений через численні запитання, які виникли у зв’язку із змінами до закону про фінмоніторинг політично значущих осіб стосовно запровадження безстрокового статусу PEP та обов’язку застосовувати щодо них ризик-орієнтований підхід під час встановлення з ними ділових відносин/обслуговування.

«Його метою є швидке опрацювання питань стосовно взаємодії PEP з банками та небанківськими установами, наприклад, щодо відмови в наданні послуг, витребування цими установами додаткової інформації або документів тощо», – пояснили в НБУ.

Щоб скористатися чат-ботом потрібно:

  • на сайті НБУ зайти в розділ «Захист прав споживачів» та обрати один із каналів дистанційного зв’язку через месенджери: Viber, Telegram або Web Сhat;
  • у чаті обрати категорію: «РЕР»;
  • обрати проблематику питання з меню питань, що вам запропонують нижче;
  • після цього в чаті з’являться посилання на роз’яснення щодо обраного вами питання.     

Бекграунд. Раніше Mind повідомляв, що Зеленський підписав закон про посилення фінмоніторингу PEP.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло