НБУ створив чат-бот для роз'яснення ситуації щодо РЕР
Він працює у Viber, Telegram та Web Сhat

Національний банк України відсьогодні запроваджує окремий функціонал чат-боту, що працює у месенджерах Viber, Telegram та Web Сhat для надання швидких відповідей на питання фізичних осіб, які є національними публічними діячами та членами їх сімей.
Про це повідомляє пресслужба регулятора.
Зазначається, що цей проєкт створений через численні запитання, які виникли у зв’язку із змінами до закону про фінмоніторинг політично значущих осіб стосовно запровадження безстрокового статусу PEP та обов’язку застосовувати щодо них ризик-орієнтований підхід під час встановлення з ними ділових відносин/обслуговування.
«Його метою є швидке опрацювання питань стосовно взаємодії PEP з банками та небанківськими установами, наприклад, щодо відмови в наданні послуг, витребування цими установами додаткової інформації або документів тощо», – пояснили в НБУ.
Щоб скористатися чат-ботом потрібно:
- на сайті НБУ зайти в розділ «Захист прав споживачів» та обрати один із каналів дистанційного зв’язку через месенджери: Viber, Telegram або Web Сhat;
- у чаті обрати категорію: «РЕР»;
- обрати проблематику питання з меню питань, що вам запропонують нижче;
- після цього в чаті з’являться посилання на роз’яснення щодо обраного вами питання.
Бекграунд. Раніше Mind повідомляв, що Зеленський підписав закон про посилення фінмоніторингу PEP.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].