Челендж з Reactor Monitor: Глобальна рітейл-мережа шукає інноваційні рішення на основі штучного інтелекту

Кращі розробки мають шанс бути впроваджені у 6500 магазинах по всьому світу

Фото: innovation.aldi-sued.com

Напевно, ще рано казати про те, що штучний інтелект завойовує світ, але його впевнений поступ і найрізноманітніші галузі життя і бізнесу стає звичним явищем. Рішення на основі ШІ шукають у сферах енергетики та фінансів (ми розповідали про запит Британського державного управління податків і зборів), розумних міст і промисловості.

Нині у серії «Челендж з Reactor Monitor» – запит на ШІ-рішення у галузі рітейл, від ALDI SOUTH Group – підрозділу глобальної мережі магазинів-дискаунтерів ALDI, що нараховує більш як 10 000 магазинів у 20 країнах світу.

ALDI SOUTH AI Challenges

Ключова індустрія: Retail.

Опис: ALDI SOUTH Group шукає інноваційні рішення на основі штучного інтелекту, які допоможуть їй вдосконалити процеси та зазирнути у майбутнє рітейлу. Нині компанія сфокусована на трьох напрямках:

1. Розпізнавання продуктів на основі комп'ютерного зору:

2. Моніторинг товарів у магазинах за допомогою датчиків:

3. Інші застосування AI/ML у роздрібній торгівлі: компанія розгляне будь-які рішення на основі ШІ для рітейлу.

Дедлайну немає. Підрозділ ІТ-інновацій ALDI SOUTH Group розглядає пропозиції на постійній основі та дає фідбек командам протягом тижня.

Переваги для команд: ALDI SOUTH налаштована на співпрацю з командами, рішення яких відповідають її потребам. Вона пропонує доступ до більш ніж 6500 магазинів по всьому світу (Європа, Америка, Азія, Австралія, де можна буде швидко протестувати рішення з реальними користувачами в реальних умовах.

Як взяти участь: Подавайте заявку онлайн з сайту ALDI SOUTH. Не забудьте пітч-презентацію.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS