Челендж з Reactor Monitor: Британське державне управління податків і зборів шукає систему для автоматизації обробки нетипових платежів
Вашою перевагою буде рішення на основі технологій машинного навчання та штучного інтелекту

Напевно, кожна людина, яка робить банківський платіж, на декілька хвилин стає найзібранішою та найуважнішою в світі. І дійсно, похибка навіть в одній цифрі, в одному типі даних може призвести до помилки платежу, яка часто стає проблемою не лише клієнта, а й установи – отримувача платежу, яка змушена «вручну» розбиратися з аномальним платежем.
Сьогодні у серії «Челендж з Reactor Monitor» представляємо фінтех-комадам британське державне Управління податків і зборів Його Величності (HM Revenue & Customs, HMRC). Воно шукає нові програмні технології або системні підходи, які допоможуть вдосконалити й автоматизувати обробку неповних або неправильних платіжних даних.
Автоматизація ручної обробки нетипових платежів
Ключова індустрія: Fintech.
Опис: HMRC обробляє великі обсяги платежів, отриманих від клієнтів через свого банківського провайдера. Існує декілька способів оплати, якими клієнт може скористатися: банківський переказ, кредитна або дебетова картка, швидкий платіж, чек. Переважна більшість клієнтів управління – окремі громадяни. Часто вони подають недостатні або неправильно заповнені дані про транзакції, через що платежі не можуть бути автоматично проведені. До обробки таких «відхилених» платежів долучається окрема команда ручної обробки. У результаті ручне зіставлення даних й вирішення з клієнтами проблемних питань забирає багато часу та ресурсів.
Ручного втручання здебільшого вимагають такі ситуації: нерозпізнані, неповні, неправильні або пусті референси, не збігаються дані, декілька зобов'язань одним платежем, не вказана особа клієнта. HMRC використовує для платежів та обліку платформу SAP ECC 06 та планує переходити на SAP S/4HANA.
Управління вивчає можливості, як автоматизувати процес обробки складних аномалій платежів. Воно обізнане з тим, які технології програмного забезпечення або системні підходи, доступні на ринку, використовуються для вирішення проблем подібних проблем, та зацікавлене у рішенні на основі машинного навчання та штучного інтелекту.
Дедлайн: 4 січня 2024 року.
Переваги для команд: За результатами челенджу HMRC обере компанію-партнера для подальшої співпраці.
Як взяти участь: Докладніша інформація про челендж, вимоги до команд і рішень та форма заявки розміщені на платформі Wazoku. Якщо ви зацікавите HMRC своїм продуктом, то управління зв’яжеться з вами для обговорення співпраці.