Челендж з Reactor Monitor: Глобальна рітейл-мережа шукає інноваційні рішення на основі штучного інтелекту
Кращі розробки мають шанс бути впроваджені у 6500 магазинах по всьому світу

Напевно, ще рано казати про те, що штучний інтелект завойовує світ, але його впевнений поступ і найрізноманітніші галузі життя і бізнесу стає звичним явищем. Рішення на основі ШІ шукають у сферах енергетики та фінансів (ми розповідали про запит Британського державного управління податків і зборів), розумних міст і промисловості.
Нині у серії «Челендж з Reactor Monitor» – запит на ШІ-рішення у галузі рітейл, від ALDI SOUTH Group – підрозділу глобальної мережі магазинів-дискаунтерів ALDI, що нараховує більш як 10 000 магазинів у 20 країнах світу.
ALDI SOUTH AI Challenges
Ключова індустрія: Retail.
Опис: ALDI SOUTH Group шукає інноваційні рішення на основі штучного інтелекту, які допоможуть їй вдосконалити процеси та зазирнути у майбутнє рітейлу. Нині компанія сфокусована на трьох напрямках:
1. Розпізнавання продуктів на основі комп'ютерного зору:
- застосування технологій машинного навчання/штучного інтелекту та комп’ютерного бачення в контексті звичайної роздрібної торгівлі;
- рішення для ідентифікації продуктів лише на основі візуальної інформації;
- розпізнавання штрих-кодів, QR-кодів, етикеток, мови, 3D-об'єктів;
- створення цифрових моделей продуктів і аналогічних цифрових активів;
- клієнтські служби чи програми, зокрема надання додаткової інформації клієнту.
2. Моніторинг товарів у магазинах за допомогою датчиків:
- моніторинг запасів – у реальному часі (або майже) або періодичний;
- рішення, які забезпечують надійні прогнози;
- рішення, які можна масштабувати для тисяч магазинів без непомірних витрат на апаратне забезпечення;
- датчики для візків, полиць, проходів, стель або іншого устаткування у магазинах або складських приміщеннях.
3. Інші застосування AI/ML у роздрібній торгівлі: компанія розгляне будь-які рішення на основі ШІ для рітейлу.
Дедлайну немає. Підрозділ ІТ-інновацій ALDI SOUTH Group розглядає пропозиції на постійній основі та дає фідбек командам протягом тижня.
Переваги для команд: ALDI SOUTH налаштована на співпрацю з командами, рішення яких відповідають її потребам. Вона пропонує доступ до більш ніж 6500 магазинів по всьому світу (Європа, Америка, Азія, Австралія, де можна буде швидко протестувати рішення з реальними користувачами в реальних умовах.
Як взяти участь: Подавайте заявку онлайн з сайту ALDI SOUTH. Не забудьте пітч-презентацію.