Рекламно-комунікаційний ринок в Україні у 2023 році зріс на 77% проти обсягів 2022 року.
Про це повідомляє Всеукраїнська рекламна коаліція.
Ринок ТБ-реклами зріс на 49%, радіореклами – на 160%, диджитал-реклами – на 78%.
Зазначається, що диджитал-реклама та інтернет-ринок загалом демонструють у 2023 році відновлення до рівня 2021 року. В першу чергу за рахунок банерної реклами, оголошень у соціальних медіа, rich media, цифрового відео (включно з Youtube) та influencer-маркетингу. 2024 року, за прогнозами експертів, зростання продовжиться, але динаміка вже буде на рівні 15–20%.
На ринку телереклами прогнозують зростання на 60–65% у 2024 році, це не менш 5,6 млрд грн у річній перспективі.
Ринок радіореклами суттєво перевершив прогноз, зроблений у липні 2023 року, і виріс у 2,5 раза проти 2022 року, досягнувши показників 2021 року. У 2024 році ріст ринку радіореклами очікується на рівні приблизно 20%, що дозволить вперше в історії цього медіа перетнути позначку в 1 млрд грн.