Тютюновий концерн Philip Morris оголосив про запуск в Україні останньої версії пристрою для нагрівання тютюну IQOS ILUMA та інвестування $11 млн у його комерціалізацію.
Про це повідомили у пресслужбі «Філіп Морріс».
Ці кошти будуть спрямовані на розширення мережі магазинів, сервісної інфраструктури та створення нових робочих місць по всій країні.
«Через війну ми були змушені відкласти запуск продукту в Україні», – зазначив генеральний директор «Philip Morris Україна» Максим Барабаш. «Цього року ми виділимо $11 млн на комерціалізацію IQOS ILUMA. Разом з інвестицією у фабрику на Львівщині це ще один доказ нашої підтримки української економіки у складні часи», – повідомив він.
IQOS ILUMA працює на основі індукційного нагрівання.
«Philip Morris Україна» має 40 брендових магазинів у 24 містах для обслуговування користувачів IQOS.
З 2016 року, коли компанія вперше запустила IQOS в Україні, майже 1,3 млн повнолітніх курців перейшли на бездимні альтернативи сигаретам.
З 2008 року Philip Morris International (PMI) інвестувала понад $12,5 млрд у розробку, наукове обґрунтування та комерціалізацію бездимних продуктів для дорослих курців.
Сьогодні бездимні продукти PMI доступні на 80 ринках світу. За останні 10 років чистий дохід IQOS перевищив дохід Marlboro.
Бекграунд. Нагадаємо: Philip Morris International, частка якого на українському ринку сигарет знизилася до 14% на початку великого вторгнення, відновила її до рівня 24%. Ситуація змінилася після налагодженого імпорту з фабрик PMI з-за кордону, а потім співробітництва з міжнародною компанією в Києві, яка виробляє продукцію під брендами PMI. Це дало змогу до кінця 2023 року повернути найважливіші позиції в портфелі, тож частка ринку компанії почала зростати, проте залишалася все ж таки набагато меншою, ніж була до війни, зазначив гендиректор.