Philip Morris відновила свою частку на українському ринку до 24% після її падіння до 14%

Philip Morris відновила свою частку на українському ринку до 24% після її падіння до 14%

Пріоритетом компанії зараз є запуск нової фабрики під Львовом, запланований на кінець березня

Philip Morris відновила свою частку на українському ринку до 24% після її падіння до 14%
Фото: flickr.com

Тютюновий концерн Philip Morris International (PMI), частка якого на українському ринку сигарет знизилася до 14% на початку великого вторгнення, відновила її до рівня 24%.

Про це повідомляє генеральний директор «Філіп Морріс Україна» Максим Барабаш в інтерв'ю Інтерфакс-Україна.

«Після початку війни ми розпродали залишки і більше не могли виробляти продукцію в Харкові. Десь протягом двох місяців ми майже не були присутні на ринку, доки налаштовували імпорт. У цей період, за нашими підрахунками, наша частка знизилася майже до 14%», – пояснив Барабаш причини торішнього падіння.

За його словами, ситуація змінилася після налагодженого імпорту з фабрик PMI з-за кордону, а потім співробітництва з міжнародною компанією в Києві, яка виробляє продукцію під брендами PMI. Це дало змогу до кінця року повернути найважливіші позиції в портфелі, тож частка ринку компанії почала зростати, проте залишалася все ж таки набагато меншою, ніж була до війни, зазначив гендиректор.

«Зараз ми намагаємося повернути те, що мали до війни. Останні два місяці, за нашими підрахунками, продемонстрували зростання приблизно до 24%. Нам ще є над чим працювати, але динаміка позитивна – і це найважливіше», – наголосив Барабаш.

Пріоритетом компанії зараз є запуск нової фабрики під Львовом, запланований на кінець березня – початок квітня 2024 року.

Загалом характеризуючи динаміку ринку, Барабаш нагадав, що легальний ринок до війни щороку падав на 10–12%: через зростання нелегальної продукції, швидке підвищення акцизних ставок, що значно перевищувало рівень інфляції.

«У 2023 році легальний ринок продовжує скорочуватися, але значно меншими темпами, ніж торік, через часткове повернення мігрантів з-за кордону; плюс невеликий позитивний ефект має боротьба з нелегальною торгівлею – щонайменше обсяг нелегальної продукції перестав зростати», – сказав гендиректор «Філіп Морріс Україна».

Він також уточнив: якщо аналізувати цінові сегменти, то динаміка стабільна, а очікуваного можливого збільшення дешевших сегментів через те, що економічна ситуація складна, не відбулося.

«Значні зміни можуть відбутися з липня наступного року, коли більше не можна буде продавати сигарети з капсулами зі смаками. Ми оцінили, що частка цих продуктів становить 10–15%, тобто після припинення продажу таких сигарет споживач почне шукати альтернативні продукти. Також ця заборона може збільшити частку нелегального ринку, що приваблює людей не лише низькою ціною, а й забороненими в легальних продуктах смаками», – зазначив Барабаш.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло