Johnson & Johnson шостий рік поспіль очолила рейтинг найдорожчих фармацевтичних брендів світу

Вартість бренду Johnson & Johnson зросла на 5% за минулий рік

Фото: depositphotos

Американська компанія Johnson & Johnson знову визнана найдорожчим фармацевтичним брендом світу, згідно з рейтингом Brand Finance. Це шостий рік поспіль, коли компанія очолює цей список.

Вартість бренду Johnson & Johnson зросла на 5% за минулий рік, досягнувши $13,4 млрд. Цей ріст частково пояснюється виділенням у 2023 році в окрему компанію Kenvue бізнесу з випуску таких споживчих товарів медичного призначення, як Band-Aid, Tylenol, Neutrogena і Clean & Clear.

Реструктуризація Johnson & Johnson відповідає загальному тренду в фармацевтичній галузі. Pfizer Inc. та GSK об'єднали свої підрозділи безрецептурних препаратів і товарів для особистої гігієни в Haleon, а Novartis провела лістинг підрозділу Sandoz, який виробляє препарати-генерики та біосиміляри.

Найактивніше зростання вартості бренду зафіксували фармкомпанії Novo Nordisk (на 64%, до $5,1 млрд) і Eli Lilly (на 53%, до $5,9 млрд). Обидві компанії спеціалізуються на виробництві препаратів проти діабету і вкрай популярних останнім часом ліків для схуднення.

Серед 25 найдорожчих фармацевтичних брендів світу опинилися відразу чотири китайські компанії: Sinopharm ($3,6 млрд), Guangzhou Pharmaceutical, Shanghai Pharmaceuticals і Yunnan Baiyao.

У рейтингу також представлені лідери з інших секторів охорони здоров'я:

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS