Starbucks інвестує у дві інноваційні ферми, щоб допомогти захистити свою каву від зміни клімату.
Про це пише CNBC.
Starbucks інвестує у дві нові ферми в Центральній Америці, щоб наблизитися до мети захисту постачання кави від зміни клімату. Кавовий гігант купує 3% світового постачання кави, яке останніми роками зазнало тиску через екстремальні погодні умови.
На двох нових фермах Starbucks вивчатиме, як гібридні сорти кави проявляють себе на різних висотах і в умовах ґрунту. Понад десять років тому Starbucks купив свою першу кавову ферму в Коста-Риці. Тепер кавовий гігант додав ще дві до свого портфоліо. Компанія із Сієтла заявила в четвер, що вона інвестувала в іншу ферму в Коста-Риці та свою першу в Гватемалі в надії наблизитися до мети захисту постачання кави від зміни клімату.
Підвищення температури, заморозки у Бразилії, три роки поспіль Ла-Нінья та інші екстремальні погодні умови негативно впливають на виробництво кави останніми роками, створюючи тиск на постачання. Для Starbucks, який купує 3% світового постачання кави, нестача може призвести до труднощів у пошуку арабської кави – і до підвищення цін для його клієнтів. Ціни на каву для споживачів зросли на 18% за останні п'ять років станом на серпень, згідно з Бюро статистики праці.
«Заморозки у Бразилії вже вплинули на обсяги до 50%, тому ми можемо мати справді серйозний вплив на доступність продуктів, і це стає все більш регулярним у всій кавовій смузі», – сказав Роберто Вега, віцепрезидент Starbucks із глобальної агрономії кави, досліджень і розвитку та сталого розвитку. Кавова смуга – це екваторіальний регіон з ідеальними умовами для вирощування кавових зерен. На двох нових фермах Starbucks вивчатиме, як гібридні сорти кави проявляють себе на різних висотах і в умовах ґрунту.
До атрибутів гібридних рослин належать вища продуктивність і стійкість до іржі кавового листя, гриба, який процвітає в умовах підвищених температур й опадів. «Ми можемо розробляти нові гібриди, але те, що гібрид працює в одній країні та за певних умов, не означає, що він працюватиме скрізь», – сказав Вега. Команда Веги також сподівається вирішити інші проблеми, з якими стикаються його кавовиробники, що не є безпосереднім наслідком зміни клімату. Наприклад, нова ферма компанії в Гватемалі невелика, з виснаженим ґрунтом і низькою продуктивністю. Starbucks сподівається змінити ситуацію, відновивши ґрунт, а потім використає ці знання, щоб навчити інших фермерів робити те саме.
«Ферма не обов'язково в хорошому стані, і саме це ми й шукали. Ми хотіли ферму, яка дійсно відображає проблеми, з якими фермери стикаються сьогодні», – сказав Вега. На другій фермі в Коста-Риці, яка розташована поруч з Hacienda Alsacia, Starbucks планує використовувати дрони, механізацію та інші технології, щоб розв'язати проблеми з браком робочої сили, з якими стикаються багато фермерів Латинської Америки. Starbucks у кінцевому підсумку планує купити ще дві ферми в Африці та Азії, розширюючи своє сільськогосподарське портфоліо по всій кавовій смузі.
Бекграунд. Раніше Mind писав, що ціни на каву продовжують зростати через тривалі перебої з постачанням, які підштовхнули вартість преміальної арабіки до найвищого рівня за останні 13 років.