Систему онлайн-продажів «Укрзалізниці» відновили в резервному форматі для придбання та повернення квитків на поїзди. Через пікові навантаження можливі технічні збої.
Про це повідомляє пресслужба УЗ.
У компанії також просять пасажирів користуватися застосунком виключно в термінових подорожах. Архіви квитків у застосунку не збереглись. Їх можна знайти на поштовій скриньці у PDF-форматі.
Для посадки в поїзд можна використовувати скріншот із застосунку або повідомлення на електронній пошті. У разі відсутності обох варіантів потрібно показати квитанцію про оплату квитків із банківського застосунку. «Укрзалізниця» повідомляє, що повернути раніше придбані в застосунку квитки можна через форму за посиланням на головній сторінці застосунку.
Бекграунд. Раніше Mind повідомляв, що через технічний збій в IT-системі «Укрзалізниці» не працюють онлайн-сервіси. Фахівці вже працюють над усуненням проблем.