«Укрзалізниця» знову продає квитки в застосунку

Компанія відновлює додаток в резервному форматі після масштабної кібератаки

Фото: Gettyimages

Систему онлайн-продажів «Укрзалізниці» відновили в резервному форматі для придбання та повернення квитків на поїзди. Через пікові навантаження можливі технічні збої.

Про це повідомляє пресслужба УЗ.

У компанії також просять пасажирів користуватися застосунком виключно в термінових подорожах. Архіви квитків у застосунку не збереглись. Їх можна знайти на поштовій скриньці у PDF-форматі.

Для посадки в поїзд можна використовувати скріншот із застосунку або повідомлення на електронній пошті. У разі відсутності обох варіантів потрібно показати квитанцію про оплату квитків із банківського застосунку. «Укрзалізниця» повідомляє, що повернути раніше придбані в застосунку квитки можна через форму за посиланням на головній сторінці застосунку.

Бекграунд. Раніше Mind повідомляв, що через технічний збій в IT-системі «Укрзалізниці» не працюють онлайн-сервіси. Фахівці вже працюють над усуненням проблем.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS