У роботі сайту та застосунку столичного російського метро стався збій. На головній сторінці сайту тепер розміщено звернення від «Укрзалізниці».
Про це пише пропагандистське РБК.
При спробі зайти на сайт московського метро з'являється повідомлення «Укрзалізниці»: «Роботу застосунку та сайту з продажу квитків відновлено, але ще можливі перебої в їх роботі. Наразі стабілізуємо системи».
За даними онлайн-трекерів, проблеми почалися близько 6:00, але відтоді їхня кількість перевищила 500. Пасажири не можуть поповнити картку «Тройка», яка використовується для проїзду у громадському транспорті москви, подивитися схему та сплатити за проїзд.
російські ЗМІ повідомляють, що платежі через автомати та валідатори в автобусах також не проходять. Проте у пресслужбі «Мосметро» стверджують, що зараз оплата через автомати працює штатно.
У Департаменті транспорту москви стверджують, що проблеми є тимчасовими. Їх пов'язують із технічними роботами в особистому кабінеті програми.
Бекграунд. Раніше Mind повідомляв, що нещодавно «УЗ» стала об’єктом таргетованої хакерської атаки. Через масштабну кібератаку на інформаційно-телекомунікаційні системи перевізника 23 березня було суттєво порушено функціонування автоматизованих систем і забезпечення стандартної діяльності компанії. Відновлення роботи автоматизованих систем та цифрових сервісів триває, повідомляв перевізник. Фахівці компанії працюють над усуненням наслідків інциденту.
29 березня в «Укрзалізниці» заявили, що онлайн-сервіси з продажу квитків працюють стабільно, черг біля кас немає.