Онлайн-сервіси «Укрзалізниці» з продажу квитків працюють стабільно
У мобільному застосунку знову доступне планування подорожей із пересадками

В «Укрзалізниці» заявили, що онлайн-сервіси з продажу квитків працюють стабільно, черг біля кас немає.
Про це повідомляє пресслужба «Укрзалізниці».
«Уночі переїхали на нову платформу, вибудували захист, активно відновлюємо додатковий функціонал», – йдеться у повідомленні.
У пресслужбі зазначили, що в мобільному застосунку знову доступне планування подорожей із пересадками, протягом дня по черзі спеціалісти відновлюватимуть онлайн-табло з постанційними розкладами потягів.
Водночас черг біля вокзальних кас не фіксують – «усе спокійно, їдемо далі за розкладом».
Бекграунд. Раніше Mind повідомляв, що через підвищене навантаження в застосунку та на сайті «Укрзалізниці» стався збій. У містах із найбільшим попитом працюють додаткові каси.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].