Shein і Temu скорочують активність у США на тлі нових мит. Компанії переорієнтовують рекламні бюджети на Європу та Бразилію.
Про це повідомляє Reuters.
Економічний тиск з боку США змушує китайські платформи Shein і Temu змінювати глобальні пріоритети. За даними видання, у квітні компанії різко збільшили витрати на цифрову рекламу у Великобританії та Франції: Shein – на 35%, Temu – на 40%. У річному розрахунку витрати Shein зросли вдвічі у Британії та на 45% у Франції, а Temu наростив бюджети на 115% у Франції.
Причиною стало скасування пільги de minimis, яка дозволяла безмитно завозити в США товари вартістю до $800. Ще в березні Shein і Temu почали знижувати витрати на рекламу в США. Видання зазначає, що у першій половині квітня витрати Temu в соцмережах впали на 31%, тоді як Shein посилив рекламні кампанії в Бразилії, збільшивши бюджет на 140% порівняно з минулим роком.
Попри зростання кількості завантажень додатків у Shein +25%, а Temu – більше ніж удвічі, кількість щоденних активних користувачів зросла лише на 5% і 10% відповідно. Журналісти пишуть, що це викликає занепокоєння у галузевих експертів: компанії втрачають не лише прибуток, а й користувацьку лояльність.
Бекграунд. Раніше Mind повідомляв, що у США більше не буде китайських товарів з Temu. Тепер компанія планує продавати американцям лише товари місцевих продавців.