Реклама китайських ритейлерів у Франції та Великій Британії знаходиться на рекордно високому рівні
У зв'язку з новими митами Трампа Shein і Temu переорієнтовують рекламні бюджети на Європу та Бразилію

Shein і Temu скорочують активність у США на тлі нових мит. Компанії переорієнтовують рекламні бюджети на Європу та Бразилію.
Про це повідомляє Reuters.
Економічний тиск з боку США змушує китайські платформи Shein і Temu змінювати глобальні пріоритети. За даними видання, у квітні компанії різко збільшили витрати на цифрову рекламу у Великобританії та Франції: Shein – на 35%, Temu – на 40%. У річному розрахунку витрати Shein зросли вдвічі у Британії та на 45% у Франції, а Temu наростив бюджети на 115% у Франції.
Причиною стало скасування пільги de minimis, яка дозволяла безмитно завозити в США товари вартістю до $800. Ще в березні Shein і Temu почали знижувати витрати на рекламу в США. Видання зазначає, що у першій половині квітня витрати Temu в соцмережах впали на 31%, тоді як Shein посилив рекламні кампанії в Бразилії, збільшивши бюджет на 140% порівняно з минулим роком.
Попри зростання кількості завантажень додатків у Shein +25%, а Temu – більше ніж удвічі, кількість щоденних активних користувачів зросла лише на 5% і 10% відповідно. Журналісти пишуть, що це викликає занепокоєння у галузевих експертів: компанії втрачають не лише прибуток, а й користувацьку лояльність.
Бекграунд. Раніше Mind повідомляв, що у США більше не буде китайських товарів з Temu. Тепер компанія планує продавати американцям лише товари місцевих продавців.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].