У США більше не буде китайських товарів з Temu
Тепер компанія планує продавати американцям лише товари місцевих продавців

Інтернет-ритейлер Temu відмовляється від моделі, що базувалася на дешевому імпорті з Китаю. Тепер компанія планує продавати американцям лише товари місцевих продавців.
Про це повідомляє Bloomberg.
Temu, який належить китайській PDD Holdings переходить до моделі локального виконання замовлень. У компанії повідомили, що активно залучають американських продавців і продаватимуть лише їхню продукцію із США. На думку видання, це має допомогти Temu, яка залишається китайською компанією, оминути імпортні тарифи.
Ціни для американських споживачів обіцяють не підвищувати. Зміни відбуваються на тлі тиску на ритейлерів на кшталт Shein і Alibaba Group, які стикаються не лише з високими митами, а й зі скасуванням пільгового порогу для дрібних посилок. Внаслідок цих рішень товари Temu і Shein у США суттєво подорожчали.
До минулого тижня Temu фактично перекладав нові мита Трампа на американських покупців, додаючи окрему плату при оформленні замовлення. Shein також підвищив ціни в США – на деякі товари більш ніж на 300%. Провідні американські ритейлери поки що не підвищили ціни на своїх полицях.
Бекграунд. Раніше Mind повідомляв, що ціни на нафту зростають через новини про переговори Вашингтону та Пекіну. Ф'ючерси на нафту марки Brent зросли на 49 центів – до $62,62 за барель, а американська нафта WTI додала 50 центів і коштує $59,74 за барель.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].