Продажі ювелірних виробів онлайн у першому півріччі 2025 року зросли на 41% у доларах.
Про це свідчать дані дослідження маркетингової агенції Promodo.
Ключовим фактором стало збільшення середнього чека на 18%. Категорія демонструє яскраво виражену сезонність – підйом продажів відбувається в лютому, березні та перед весільним сезоном. Цього року додався й травень, коли зростання, ймовірно, було пов’язане з Днем матері. Аналітики припускають, що цей місяць може закріпитися в сезонному графіку попиту.
Бекграунд. Раніше Mind повідомляв, що український онлайн-ритейл зріс на 23% у доларах попри скорочення аудиторії. Споживачі дедалі більше орієнтуються на ціну та шукають знижки, а головним джерелом доходу стають постійні клієнти.