Ювелірний онлайн-сегмент зріс на 41% у доларовому еквіваленті завдяки збільшенню середнього чека
Попит підвищується напередодні свят, а травень може стати новою точкою сезонності

Продажі ювелірних виробів онлайн у першому півріччі 2025 року зросли на 41% у доларах.
Про це свідчать дані дослідження маркетингової агенції Promodo.
Ключовим фактором стало збільшення середнього чека на 18%. Категорія демонструє яскраво виражену сезонність – підйом продажів відбувається в лютому, березні та перед весільним сезоном. Цього року додався й травень, коли зростання, ймовірно, було пов’язане з Днем матері. Аналітики припускають, що цей місяць може закріпитися в сезонному графіку попиту.
Бекграунд. Раніше Mind повідомляв, що український онлайн-ритейл зріс на 23% у доларах попри скорочення аудиторії. Споживачі дедалі більше орієнтуються на ціну та шукають знижки, а головним джерелом доходу стають постійні клієнти.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].