Ювелірний онлайн-сегмент зріс на 41% у доларовому еквіваленті завдяки збільшенню середнього чека

Ювелірний онлайн-сегмент зріс на 41% у доларовому еквіваленті завдяки збільшенню середнього чека

Попит підвищується напередодні свят, а травень може стати новою точкою сезонності

Ювелірний онлайн-сегмент зріс на 41% у доларовому еквіваленті завдяки збільшенню середнього чека
Фото: Promodo

Продажі ювелірних виробів онлайн у першому півріччі 2025 року зросли на 41% у доларах.

Про це свідчать дані дослідження маркетингової агенції Promodo.

Ключовим фактором стало збільшення середнього чека на 18%. Категорія демонструє яскраво виражену сезонність – підйом продажів відбувається в лютому, березні та перед весільним сезоном. Цього року додався й травень, коли зростання, ймовірно, було пов’язане з Днем матері. Аналітики припускають, що цей місяць може закріпитися в сезонному графіку попиту.

Бекграунд. Раніше Mind повідомляв, що український онлайн-ритейл зріс на 23% у доларах попри скорочення аудиторії. Споживачі дедалі більше орієнтуються на ціну та шукають знижки, а головним джерелом доходу стають постійні клієнти.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло