Український онлайн-ритейл зріс на 23% у доларах попри скорочення аудиторії

Український онлайн-ритейл зріс на 23% у доларах попри скорочення аудиторії

Споживачі дедалі більше орієнтуються на ціну та шукають знижки, а головним джерелом доходу стають постійні клієнти

Український онлайн-ритейл зріс на 23% у доларах попри скорочення аудиторії
Фото: Promodo

За перше півріччя 2025 року середній дохід українських онлайн-ритейлерів у різних нішах зріс на 23% у доларах.

Про це свідчать дані дослідження маркетингової агенції Promodo.

Попри зростання доходів, ринок залишається спадним – кількість покупців зменшується та, за прогнозами, не збільшиться щонайменше до кінця 2026 року, окрім можливого перетікання з офлайну в онлайн. Аналітики зазначають, що споживачі стали чутливішими до ціни, частіше шукають вигідні пропозиції та акції.

Основний прибуток зараз забезпечують постійні клієнти, тож ритейлерам радять робити акцент на персоналізованих пропозиціях. Також зростає частка мобільних покупок: торік 60% замовлень було здійснено з телефонів, а в найбільших мережах чверть продажів приносили мобільні застосунки. Також спостерігається стрімке зростання трафіку з ШI-агентів – на 450% за пів року, хоча їхня частка поки що становить лише 0,1%.

Бекграунд. Раніше Mind повідомляв, що «НоваПей Кредит» збільшила прибуток у ІІ кварталі 2025 року на понад 8%. Компанія наростила виручку у 2,4 раза, водночас скоротивши валовий прибуток, а за півріччя показала зростання чистого прибутку більш ніж на 50%.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло