McDonald’s знизить ціни на комбо-набори

Компанія та франчайзи погодили середнє здешевлення меню на 15% та нові акційні пропозиції

Фото: Gettyimages

Мережа McDonald’s досягла домовленості з власниками ресторанів-франчайзі щодо зниження вартості популярних комбо-наборів.

Про це повідомляє The Wall Street Journal.

Вісім основних позицій меню подешевшають у середньому на 15%. Крім того, компанія планує запровадити спеціальні пропозиції за $5 та $8, які охоплять найпопулярніші страви та напої. Як повідомляє WSJ, рішення стало результатом кількох тижнів переговорів між корпорацією та франчайзами. McDonald’s навіть пообіцяла фінансово підтримати партнерів, які погодяться на зниження цін.

Бекграунд. Раніше Mind повідомляв, що McDonald’s інвестує в штучний інтелект і розширить ІТ-центр в Індії до 2027 року. Світовий фастфуд-гігант планує розширити використання ШІ в 40 000 ресторанів та створити потужний ІТ-хаб у Гайдарабаді.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS