McDonald’s знизить ціни на комбо-набори
Компанія та франчайзи погодили середнє здешевлення меню на 15% та нові акційні пропозиції

Мережа McDonald’s досягла домовленості з власниками ресторанів-франчайзі щодо зниження вартості популярних комбо-наборів.
Про це повідомляє The Wall Street Journal.
Вісім основних позицій меню подешевшають у середньому на 15%. Крім того, компанія планує запровадити спеціальні пропозиції за $5 та $8, які охоплять найпопулярніші страви та напої. Як повідомляє WSJ, рішення стало результатом кількох тижнів переговорів між корпорацією та франчайзами. McDonald’s навіть пообіцяла фінансово підтримати партнерів, які погодяться на зниження цін.
Бекграунд. Раніше Mind повідомляв, що McDonald’s інвестує в штучний інтелект і розширить ІТ-центр в Індії до 2027 року. Світовий фастфуд-гігант планує розширити використання ШІ в 40 000 ресторанів та створити потужний ІТ-хаб у Гайдарабаді.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].