McDonald’s інвестує в штучний інтелект і розширить ІТ-центр в Індії до 2027 року
Світовий фастфуд-гігант планує розширити використання ШІ в 40 000 ресторанів та створити потужний ІТ-хаб у Гайдарабаді

McDonald's має намір подвоїти інвестиції у розвиток штучного інтелекту до 2027 року та перетворити Індію на ключовий центр з управління даними, інженерії та архітектури цифрових платформ.
Про це повідомляє Reuters.
Фастфуд-гігант, який присутній в Індії з 1996 року, вже відкрив сотні ресторанів по всій країні та нещодавно заснував у Гайдарабаді глобальний офіс. Компанія планує зробити його найбільшим за межами США. За словами Дурги Пракаша, керівника напряму технологій, McDonald's уже використовує ШІ для перевірки замовлень у 400 ресторанах, щоб мінімізувати помилки ще до передачі страв клієнтам.
До 2027 року цю технологію планують масштабувати до 40 тис. точок у всьому світі. Крім того, компанія застосовує ШІ для прогнозування обсягів продажів, формування цінової політики, аналізу ефективності продуктів, а також розробляє персоналізований мобільний застосунок, який буде адаптований до використання в різних країнах.
Бекграунд. Раніше Mind повідомляв, що в Мукачеві відкрили перший McDonald’s. Мережа побудувала заклад у співпраці з АЗК.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].