В Укрзалізниці анонсували так зване динамічне ціноутворення на квитки у спальний вагон чи потяг «Інтерсіті».
Про це заявив член наглядової ради Укрзалізниці Сергій Лещенко під час виступу у Верховній Раді.
«Ми плануємо підняти динамічне ціноутворення для СВ та першого класу «інтерсіті». Це частково покращить результат, але не повністю», – сказав він.
Лещенко заявив, що нині визначені три кроки, щоб виправити ситуацію на УЗ. Перший – внутрішня оптимізація залізниці, зокрема питання продажу брухту, яке може дати до 10 млрд грн.
Друге – виділення на 2026 рік 16 млрд грн із держбюджету для того, щоб компенсувати збитки «пасажирки». Цього року уряд перерахує компанії 13 млрд грн із резервного фонду.
«Третє – так чи інакше нам не уникнути індексації вантажних тарифів. Але треба це робити поступово, для того щоб не було шоку для промисловості, у два етапи. Нам треба лише хоча б індексувати до росту цін виробників. Це може дати 22,5 млрд грн, якщо ми зробимо це наступного року – з 1 січня і з 1 липня. Поступово 27,5, потім 11%», – сказав Лещенко.
Бекграунд. Раніше Mind повідомляв, що програма безоплатних поїздок «УЗ-3000» покликана розвантажити пікові періоди. Укрзалізниця обрала саме 3000 км, оскільки це відстань найдовшого маршруту в Україні в обидва кінці.