50 відтінків сірого: зміна інтер'єру ТРЦ у боротьбі за клієнта

Як колір стін або світильники допомагають продавати

50 відтінків сірого: зміна інтер'єру ТРЦ у боротьбі за клієнта
Фото: pixabay

За останній рік одразу декілька торгових центрів Києва зайнялися реконструкцією, аби відповідати сучасним вимогам клієнтів. Споживачі вже приходять у ТРЦ не тільки за покупками, вони хочуть розважатися й відпочити. Причому в сучасних інтер'єрах, що відповідають як підвищеним вимогам екологічності та комфорту, так і модним дизайнерським рішенням.

Які зміни потрібні, щоб залучити клієнтів, розповів Mind керуючий партнер компанії Synergy Construction Іван Голуб.

Конкуренція за покупців у ТРЦ набирає обертів, і на створення атмосфери конкретного об'єкту впливають багато чинників: набір орендарів, інтер'єрні рішення, запахи, світло, чистота приміщень тощо.  Все це приваблює певну аудиторію, відповідно до класу об'єкта.

Що таке модний інтер'єр

Інтер'єр громадських будівель виходить на новий рівень конкурентної боротьби за покупця. Навіть оцінювати інтер'єри стало модно. Наприклад, в Україні дизайн торгових приміщень і об'єктів HoReCa щорічно оцінюють на різних конкурсах.

Тому все ритейлери, щоб залишатися в тренді, просто зобов'язані періодично робити редизайн приміщень.
Головна мета – залучати й захоплювати відвідувача, викликати бажання ще не раз відвідати магазин.

Грамотне дизайнерське оформлення інтер'єру торгової точки в багатьому визначає її фінансове благополуччя. Це атмосфера, яка спонукає людей бути в магазині довше і зробити покупку. Гарний дизайн надає унікальності й оригінальності, сприяє запам'ятовуванню і впізнанню.

Інтер'єр громадської будівлі можна змінювати, зберігаючи його фірмову атмосферу, а можна кардинально все змінити, зробивши «капітальний редизайн».

Чим привабити споживача

Перш за все ергономіка самого торгового простору впливає на відчуття та емоції споживача. Продуманий розподіл на функціональні зони допомагає легко орієнтуватися в торговій залі та швидко знайти потрібний товар.
Часто перше враження залежить від наявності зручних, сучасних та стильних меблів.

Важливу роль відіграють освітлення й вентиляція. Останнім часом модно використовувати якомога більше природного світла і природну вентиляцію, що, до речі, допомагає зменшити витрати на утримання приміщення.

Має значення й рівень звукоізоляції (відповідно до необхідних норм), бо в сучасному мегаполісі фактор шуму стає дуже важливим подразником. На Заході в ТРЦ уже з'являються так звані тихі кімнати.

Стилі дизайну інтер'єру

Стиль оформлення магазину безпосередньо залежить від бізнесідеї, площі торгової точки та специфіки товару, що продається. Наприклад, багато хто думає, що для дизайну магазина іграшок слід використовувати тільки яскраві фарби. Але іграшки самі по собі впадають в очі своїм забарвленням. Як наслідок – у такому «кричущому» інтер'єрі буде важко перебувати довгий час, як дітям, так і дорослим.

Дизайн інтер'єру вийшов за рамки строго визначених стилів, з'явилося багато їхніх варіацій та змішувань.  Які ж зараз найбільш актуальні?

Тренди та антитренди дизайну інтер'єру

Звісно, потрібно стежити, щоб кольори інтер'єру відповідали ідентифікації магазину. Наприклад, коралово-рожевий колір навряд чи підійде для торгівлі діловими костюмами. Також не варто фарбувати в темні відтінки маленькі приміщення, аби вони не здавалися ще менше.

У кожному конкретному випадку доводиться шукати своє дизайнерське рішення, але в будь-якому разі потрібно  зробити сучасний фасад, вивіску та центральну експозицію товарів, уникаючи розміщення важливих зон у важкодоступних місцях.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS