Нові рішення: 5 бізнес-інструкцій на Книжковому Арсеналі

Книги про досвід, ілюзії та дилеми – все про секрети успіху

Книжковий Арсенал 2018
Тетяна Довгань для Mind

Чекаєте вихідних, щоб нарешті відвідати «Книжковий Арсенал» та придбати стос книжок, які будуть радувати вас теплими літніми вечорами? Тоді захопіть з собою список від Mind, у якому ми зібрали для вас цікаві новинки бізнес-літератури. 

«Крах. Моя невдача в стартап-бульбашці»

Біз.літ. на Арсеналі

Коли автора книги звільняють з посади оглядача Newsweek, він вирішує податися у майже міфічний край під назвою «Кремнієва долина». Дену Лайонсу, якому на той момент було вже за 50, як і багатьом у світі здавалось, що працювати в IT – це просто мрія. В жартівливій формі він розповідає про свій досвід роботи у стартапі, та про темний бік роботи у технологічних компаніях.

«Ілюзія знання. Чому ми ніколи не думаємо на самоті»

Біз.літ. на Арсеналі
У цій книзі автори розповідають про те, як функціонують знання у суспільстві, та наскільки мало кожен із нас взагалі знає. І хоча нам здається, що вільний доступ до інформації та освіта врятують світ від невігластва, автори книги все ж вважають, що від схильності до упереджень та від віри у забобони врятуватися все ж таки не вдасться.

«Дилема засновника бізнесу. Як попередити помилки й уникнути їх під час створення стартапу»

Біз.літ. на Арсеналі

На питання, чому стартапи так часто зазнають невдачі, автор відповідає наступним чином: «людський фактор». І дає системне рішення, як уникнути проблем з людьми. Чи варто засновувати бізнес з друзями, як добирати людей у команду та як розподіляти прибуток – про це та багато іншого ви зможете прочитати у книзі Ноама Вассермана.

«Економіка бунтівників»

Біз.літ. на Арсеналі

Пірати та гангстери можуть багато чому навчити нас про ведення бізнесу. У своїх (не завжди легальних) справах вони часто проявляють винахідливість та інноваційність. Автор не закликає до підпільної діяльності, але доводить, що у сучасній економіці знання цих «бунтівників» можуть мати неабияку користь.

«Продаючи невидиме. Керівництво з сучасного маркетингу послуг»

Біз.літ. на Арсеналі

На прикладі великих компаній Гаррі Беквіт розповідає секрети успіху у сфері маркетингу послуг. Це збірка стратегій та корисних порад про те, як позиціонувати послуги та краще розуміти клієнта і його потреби. Адже послуги – це лише обіцянки, що хтось щось зробить, і останні 25 років автор шукав відповідь на те, як найефективніше продавати те, що не можна помацати.  

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS