Нові рішення: 5 бізнес-інструкцій на Книжковому Арсеналі
Книги про досвід, ілюзії та дилеми – все про секрети успіху

Чекаєте вихідних, щоб нарешті відвідати «Книжковий Арсенал» та придбати стос книжок, які будуть радувати вас теплими літніми вечорами? Тоді захопіть з собою список від Mind, у якому ми зібрали для вас цікаві новинки бізнес-літератури.
«Крах. Моя невдача в стартап-бульбашці»

- Оригінальна назва: Disrupted: My Misadventure In The Start-Up Bubble
- Автор: Ден Лайонс
- Видавництво: «Наш Формат»
Коли автора книги звільняють з посади оглядача Newsweek, він вирішує податися у майже міфічний край під назвою «Кремнієва долина». Дену Лайонсу, якому на той момент було вже за 50, як і багатьом у світі здавалось, що працювати в IT – це просто мрія. В жартівливій формі він розповідає про свій досвід роботи у стартапі, та про темний бік роботи у технологічних компаніях.
«Ілюзія знання. Чому ми ніколи не думаємо на самоті»

- Оригінальна назва: The Knowledge Illusion: Why We Never Think Alone
- Автори: Стівен Сломан, Філіп Фернбах
- Видавництво: Yakaboo Publishing
«Дилема засновника бізнесу. Як попередити помилки й уникнути їх під час створення стартапу»

- Оригінальна назва: The founder's dilemmas: anticipating and avoiding the pitfalls that can sink a startup
- Автор: Ноам Вассерман
- Видавництво: Vivat
На питання, чому стартапи так часто зазнають невдачі, автор відповідає наступним чином: «людський фактор». І дає системне рішення, як уникнути проблем з людьми. Чи варто засновувати бізнес з друзями, як добирати людей у команду та як розподіляти прибуток – про це та багато іншого ви зможете прочитати у книзі Ноама Вассермана.
«Економіка бунтівників»

- Оригінальна назва: Misfit Economy: Lessons in Preativity from Pirates, Hackers, Gangsters, and Other Informal Entrepreneurs
- Автори: Алекса Клей, Кіра Май Філіпс
- Видавництво: #книголав
Пірати та гангстери можуть багато чому навчити нас про ведення бізнесу. У своїх (не завжди легальних) справах вони часто проявляють винахідливість та інноваційність. Автор не закликає до підпільної діяльності, але доводить, що у сучасній економіці знання цих «бунтівників» можуть мати неабияку користь.
«Продаючи невидиме. Керівництво з сучасного маркетингу послуг»

- Оригінальна назва: Selling the Invisible: A Field Guide to Modern Marketing
- Автор: Гаррі Беквіт
- Видавництво: «Клуб Сімейного Дозвілля»
На прикладі великих компаній Гаррі Беквіт розповідає секрети успіху у сфері маркетингу послуг. Це збірка стратегій та корисних порад про те, як позиціонувати послуги та краще розуміти клієнта і його потреби. Адже послуги – це лише обіцянки, що хтось щось зробить, і останні 25 років автор шукав відповідь на те, як найефективніше продавати те, що не можна помацати.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].