Соціальна відповідальність бізнесу стає одним з найефективніших інструментів просування бренду і підвищення лояльності споживачів. Особливо в період криз. І подвійно ефективним – у позаштатних ситуаціях, коли керівництво країни демонструє свою неквапливість або некомпетентність.
У рамках спецпроєкту «Mind & бізнес проти коронавірусу» розповідаємо, як компанії з IT і телеком-галузі намагаються протистояти паніці та хаосу, пропонуючи свою посильну допомогу.
«Київстар»
Компанія разом з партнером «Доктор онлайн» зробили безкоштовними консультації лікарів у мобільному застосунку «Doctor Online» для абонентів усіх операторів.
Користувачі можуть отримувати рекомендації з лікування від 40 кваліфікованих медиків різної спеціалізації, використовуючи чат, відео або аудіовиклик. Також є можливість пересилати файли (аналізи для розшифровування, фото, попередні призначення тощо).
«Оскільки зараз не рекомендується виходити на вулицю, користуватися громадським транспортом і контактувати з великою кількістю людей, ми вирішили полегшити процес звернення до лікаря. Наш застосунок особливо стане в пригоді літнім людям і сім'ям з маленькими дітьми, тим, хто живе за містом або залишився за кордоном», – розповідає маркетинг-директор «Київстар» Павло Даніман.
За останні три місяці застосунок «Doctor Online» завантажили понад 45 000 користувачів. За зверненнями лідирують сімейні лікарі та педіатри. За цей час пацієнти найчастіше зверталися з симптомами ГРВІ,