Без паніки: як телеком та IT-бізнес допомагають Україні вистояти

Без паніки: як телеком та IT-бізнес допомагають Україні вистояти

Безкоштовний зв'язок та інтернет, мільйони на закупівлю обладнання – що ще роблять компанії

Цей матеріал також доступний російською
Без паніки: як телеком та IT-бізнес допомагають Україні вистояти
Фото: pixabay

Соціальна відповідальність бізнесу стає одним з найефективніших інструментів просування бренду і підвищення лояльності споживачів. Особливо в період криз. І подвійно ефективним – у позаштатних ситуаціях, коли керівництво країни демонструє свою неквапливість або некомпетентність.

У рамках спецпроєкту «Mind & бізнес проти коронавірусу» розповідаємо, як компанії з IT і телеком-галузі намагаються протистояти паніці та хаосу, пропонуючи свою посильну допомогу.

«Київстар»

Компанія разом з партнером «Доктор онлайн» зробили безкоштовними консультації лікарів у мобільному застосунку «Doctor Online» для абонентів усіх операторів.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у наших Telegram-каналах Mind.Live та Mind.UA, а також Viber-чаті