Без паніки: як телеком та IT-бізнес допомагають Україні вистояти
Безкоштовний зв'язок та інтернет, мільйони на закупівлю обладнання – що ще роблять компанії

Соціальна відповідальність бізнесу стає одним з найефективніших інструментів просування бренду і підвищення лояльності споживачів. Особливо в період криз. І подвійно ефективним – у позаштатних ситуаціях, коли керівництво країни демонструє свою неквапливість або некомпетентність.
У рамках спецпроєкту «Mind & бізнес проти коронавірусу» розповідаємо, як компанії з IT і телеком-галузі намагаються протистояти паніці та хаосу, пропонуючи свою посильну допомогу.
«Київстар»
Компанія разом з партнером «Доктор онлайн» зробили безкоштовними консультації лікарів у мобільному застосунку «Doctor Online» для абонентів усіх операторів.
Користувачі можуть отримувати рекомендації з лікування від 40 кваліфікованих медиків різної спеціалізації, використовуючи чат, відео або аудіовиклик. Також є можливість пересилати файли (аналізи для розшифровування, фото, попередні призначення тощо).
«Оскільки зараз не рекомендується виходити на вулицю, користуватися громадським транспортом і контактувати з великою кількістю людей, ми вирішили полегшити процес звернення до лікаря. Наш застосунок особливо стане в пригоді літнім людям і сім'ям з маленькими дітьми, тим, хто живе за містом або залишився за кордоном», – розповідає маркетинг-директор «Київстар» Павло Даніман.
За останні три місяці застосунок «Doctor Online» завантажили понад 45 000 користувачів. За зверненнями лідирують сімейні лікарі та педіатри. За цей час пацієнти найчастіше зверталися з симптомами ГРВІ,
196
Чому я маю стати підписником Mind?
Mind UA - це незалежний бізнес-портал. Ми не залежимо від (і не належимо до) жодних політичних, олігархічних та інших груп. Проект створюється командою ділових журналістів; ми залучаємо лише портфельних інвесторів.
Рекламні доходи медіа в світі стрімко падають. В гонитві за кількістю читачів перемагають таблоїди та ресурси що маніпулюють фактами, в гонитві за сенсаціями. На відміну від них, ми прагнемо робити дійсно корисний та якісний продукт для того, аби створювати справжню додану цінність для наших читачів.
Справжня якісна журналістика потребує багато часу, зусиль та витрат, це дійсно не дешево. Але ми віримо в перспективи якісної журналістики в Україні, тому що віримо в перспективу України.
Саме тому, ми створюємо можливість платної щомісячної підписки - Mind Club.
Якщо ви читаєте нас, якщо вам подобається та ви цінуєте те, що ми робимо, – пропонуємо вам вступити до спільноти Mind.
Ми плануємо розвивати Mind Club: обсяг матеріалів і доступних сервісів і проектів. Вже сьогодні, усі члени клубу:
- Допомагають створювати та розвивати якісну незалежну ділову журналістику. Ми зможемо і надалі розвиватись та підвищувати якість наших матеріалів.
- Отримують вільний від банерної реклами сайт.
- Отримують доступ до «закритих» матеріалів Mind (до щомісячного випуску, в якому ми досліджуємо та аналізуємо, як працюють цілі галузі; до щотижневих аналітичних підсумків).
- Вільний доступ до івентів Mind для підписників та спеціальні умови на інші події Mind.
- Smart Power. Власники бізнесу, що стануть підписниками Mind, отримають доступ до агрегатора системних порушень від аналітиків Mind та партнерів Cкажи.uа. Якщо у вашого бізнесу виникли проблеми з непорядними чиновниками чи конкурентами – ми проаналізуємо, чи є їхня поведінка системною, і разом зможемо вирішити цю проблему.
- Ми і надалі розвиватимемо Mind та додаватимемо корисні журналістські рубрики і сервіси для вашого бізнесу.