Цифрові технології – майбутнє «розумної» промисловості: дослідження KPMG

KPMG International спільно з Forrester Consulting опитали 395 лідерів промислових виробництв у всьому світі, щоб зрозуміти їх погляди на те, як діджиталізація послуг післяпродажного та сервісного обслуговування впливає на галузь промисловості

Фото: pixabay.com / CR-3D

Традиційно, коли йдеться про промислові виробництва, виникають образи потужних верстатів та заводських труб, що прямують в небо. Насправді ж сучасна промисловість пропонує вражаючий список цифрових інновацій, які підтримують розвиток галузі і підвищують цінність послуг в очах клієнтів.

Дослідження показує, що для промислового виробництва настали переломні часи – індустріальний сектор рухається у напрямку «розумної промисловості», змінюючи традиційний підхід, орієнтований на продукт.

Промислові виробники стикаються з проблемами ринку, що швидко розвивається, змінами вимог клієнтів, проблемами в системі безпеки та операційної діяльності. Щоб подолати ці виклики, міняти підходи до бізнесу треба вже зараз.

Вісім знакових змін

Результати дослідження допомогли виділили вісім знакових змін, які необхідно взяти до уваги промисловим виробництвам, щоб правильно вибудовувати свої стратегії та визначати пріоритети.

Інтернет речей – це концепція передачі даних між пристроями без участі людини. Розробка та впровадження інтернету речей створить цифрові послуги, які підвищать ефективність та цінність сервісів для клієнта, одночасно стимулюючи та зростання їхньої кількості.

Перехід виробників до моделі «Все як сервіс» (XaaS) – під визначення такої моделі підпадають усі послуги, що надаються через інтернет та із застосуванням хмарних обчислень. Модель передбачає розробку нових послуг, а також можливості оцінювати, продавати, доставляти та виставляти рахунки за широкий спектр сервісів за допомогою передплати, оплати за використання чи інших моделей.

Цифрова трансформація – виробники модернізують та трансформують технологічну архітектуру, додатки та інфраструктуру. Це дозволяє забезпечити безшовну технологічну інтеграцію та використовувати передові цифрові можливості, такі як генеративний штучний інтелект та доповнену реальність.

Оптимізація процесу впровадження рішень – це підвищує цінність послуг для клієнта, одночасно збільшуючи швидкість впровадження цифровізації.

Стійкі ланцюжки постачання – вони повинні об'єднувати клієнтів, партнерів зі збуту, продажу, обслуговування на місцях, постачальників з процесами закупівель для організації прозорості та співпраці протягом усього життєвого циклу клієнтів рішення.

Омніканальний сервіс – переосмислення можливостей контакт-центру, яке дозволить підвищити ефективність операцій та одночасно забезпечить проактивну підтримку в широкому спектрі областей за допомогою моделі омніканальної взаємодії.

Впровадження цифрових двійників – такий спосіб пропонується для засобу реалізації послуг. Цифровий двійник – це динамічна віртуальна копія фізичного об'єкта, процесу, системи або середовища, яка має вигляд і властивості реального об'єкта, він обробляє дані та відтворює процеси, щоб можна було спрогнозувати результати роботи реального продукту та можливі проблеми.

Інтелектуальна аналітика – для оптимізації цін, продажу, планування послуг та виконання послуг.

5 стратегій для бізнесу

Зважаючи на ці знакові зміни, звіт KPMG пропонує п'ять стратегічних трендів, які виробникам необхідно враховувати, щоб прискорити та завершити свій рух у бік «розумної промисловості».

1) Цифрова трансформація настала – прийміть це. Особи, які приймають рішення, повідомляють, що в середньому 58% послуг їхніх організацій вже доступні у цифровому форматі, і ця цифра зростає. Згідно з прогнозами, вже до 2025 року 74% послуг будуть із цифровою підтримкою.

2) Зрозумійте потенційні переваги цифрових послуг. Зміни не мають значення самі по собі. Вони мають значення остільки, оскільки несуть значні вигоди, які виробники можуть отримати за допомогою цифрового післяпродажного обслуговування та обслуговування на місцях.

3) Розвивайте бізнес-моделі послуг післяпродажного та сервісного обслуговування. Цифровізація промисловості відкриває для організацій можливості виходу за межі традиційних бізнес-моделей. Це дозволить їм розвиватися в кількох напрямах та застосовувати різноманітні бізнес- моделі для різних пропозицій та сегментів клієнтів.

4) Стимулюйте зміну культури та можливостей. Організації розуміють необхідність виходу за рамки культури, орієнтованої лише на продукт чи функціональну перевагу. Метою має стати клієнтоорієнтована культура, яка фокусується на комплексному обслуговуванню клієнтів більше, ніж просто на показниках якоїсь конкретної функції.

5) Вирішуйте проблеми конфіденційності та безпеки. Сьогоднішні виробничі підприємства управляються даними та залежать від інтернету , тому ефективне управління та захист інформації надзвичайно важливі.

Загалом звіт показує, що трансформація бізнесу – це надто хороша можливість, щоб її упускати. Поєднання правильних технологій та кращих процесів із зусиллями фахівців, які дуже добре розуміють, як усе працює, призводять до успішних та системних перетворень. KPMG десятиліттями працює, допомагаючи клієнтам максимально реалізувати потенціал людей та технологій, досягаючи визначних результатів. Компанія вірить, що коли люди та технології існують у гармонії, відбуваються великі справи!

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS