Що таке оптимізація коефіцієнта конверсії (CRO)? А чи вигідно інвестувати в CRO? Якщо мучать ці питання, то за відповіддю йдемо до CRO-калькулятора. З цим інструментом ви легко та швидко дізнаєтеся, як оптимізація конверсії може вплинути на ваш дохід.
Перш ніж детально розглянути принцип роботи та переваги згаданого калькулятора, з'ясуймо що саме ховається за абревіатурою CRO.
Оптимізація коефіцієнта конверсії (CRO) – це набір дій, спрямованих на перетворення відвідувачів вашого сайту на покупців. Головна мета CRO – виявити та усунути всі бар'єри, які заважають відвідувачам сайту завершити покупку.
У сучасному онлайн-бізнесі CRO – це важливий інструмент для зростання й масштабування бренду. Адже навіть найкраща реклама не принесе бажаних конверсій, якщо користувачі стикаються з перешкодами на шляху до здійснення покупки вже на сайті.
Якими б каналами ви не залучали трафік на сайт, якщо він не конвертує, то все марно
Якщо ви ще сумніваєтесь, чи варто інвестувати в CRO, то калькулятор конверсії вам у поміч. Він допоможе спрогнозувати, як може зрости ваш дохід завдяки підвищенню коефіцієнта конверсії.
Калькулятор CRO на сайті Турум-бурум
Щоб зрозуміти потенціал зростання, розгляньмо три сценарії збільшення коефіцієнта конверсії на 14%, 22% та максимальні 55% для інтернет-магазину.
Наприклад, уявімо, що ми оцінюємо потенціал інтернет-магазину жіночого одягу, який має:
Тож, збільшивши конверсію на 14%, бізнес отримує +84,000 грн додаткового доходу щомісяця. Якщо підвищити коефіцієнт конверсії на 22%, як після редизайну сайту glo™, то прибуток може зрости вже на +132,000 грн щомісяця. А якщо конверсія збільшиться на 55% як у кейсі Intertop, то в результаті прибуток може зрости на 330,000 грн щомісяця.
Розрахунок калькулятора оптимізації конверсії при збільшенні CR на 14%
Це означає, що інвестиції в CRO можуть окупитися вже через місяць, а може і декілька тижнів, після виправлення найкритичніших UX/UI помилок і впровадження ключових змін.
Утримання постійних клієнтів є запорукою стабільного прибутку, а оптимізація конверсії через UX/UI зміни – ключовий елемент успішної UX стратегії у 2025 році. Як показує калькулятор конверсії та реальні кейси, навіть незначне збільшення коефіцієнта конверсії здатне суттєво вплинути на дохідність бренду.
Тому CRO варто сприймати не як витрату, а як вигідну інвестицію, що окупається в короткі терміни й забезпечує стабільний ріст бізнесу в майбутньому.