CRO калькулятор: розраховуємо підвищення доходу бізнесу від оптимізації інтерфейсу
З допомогою цього інструмента легко та швидко дізнатись, як конверсія впливає на дохід

Що таке оптимізація коефіцієнта конверсії (CRO)? А чи вигідно інвестувати в CRO? Якщо мучать ці питання, то за відповіддю йдемо до CRO-калькулятора. З цим інструментом ви легко та швидко дізнаєтеся, як оптимізація конверсії може вплинути на ваш дохід.
Оптимізація коефіцієнта конверсії та CRO калькулятор: що це, для чого і як працює?
Перш ніж детально розглянути принцип роботи та переваги згаданого калькулятора, з'ясуймо що саме ховається за абревіатурою CRO.
Оптимізація коефіцієнта конверсії (CRO) – це набір дій, спрямованих на перетворення відвідувачів вашого сайту на покупців. Головна мета CRO – виявити та усунути всі бар'єри, які заважають відвідувачам сайту завершити покупку.
У сучасному онлайн-бізнесі CRO – це важливий інструмент для зростання й масштабування бренду. Адже навіть найкраща реклама не принесе бажаних конверсій, якщо користувачі стикаються з перешкодами на шляху до здійснення покупки вже на сайті.

Якими б каналами ви не залучали трафік на сайт, якщо він не конвертує, то все марно
Якщо ви ще сумніваєтесь, чи варто інвестувати в CRO, то калькулятор конверсії вам у поміч. Він допоможе спрогнозувати, як може зрости ваш дохід завдяки підвищенню коефіцієнта конверсії.

Калькулятор CRO на сайті Турум-бурум
Щоб зрозуміти потенціал зростання, розгляньмо три сценарії збільшення коефіцієнта конверсії на 14%, 22% та максимальні 55% для інтернет-магазину.
Наприклад, уявімо, що ми оцінюємо потенціал інтернет-магазину жіночого одягу, який має:
- середню конверсію 1%;
- середній чек 2,000 грн;
- щомісячний трафік – 30,000 користувачів.
Тож, збільшивши конверсію на 14%, бізнес отримує +84,000 грн додаткового доходу щомісяця. Якщо підвищити коефіцієнт конверсії на 22%, як після редизайну сайту glo™, то прибуток може зрости вже на +132,000 грн щомісяця. А якщо конверсія збільшиться на 55% як у кейсі Intertop, то в результаті прибуток може зрости на 330,000 грн щомісяця.

Розрахунок калькулятора оптимізації конверсії при збільшенні CR на 14%
Це означає, що інвестиції в CRO можуть окупитися вже через місяць, а може і декілька тижнів, після виправлення найкритичніших UX/UI помилок і впровадження ключових змін.
Тож, чи вигідно вам інвестувати у CRO?
Утримання постійних клієнтів є запорукою стабільного прибутку, а оптимізація конверсії через UX/UI зміни – ключовий елемент успішної UX стратегії у 2025 році. Як показує калькулятор конверсії та реальні кейси, навіть незначне збільшення коефіцієнта конверсії здатне суттєво вплинути на дохідність бренду.
Тому CRO варто сприймати не як витрату, а як вигідну інвестицію, що окупається в короткі терміни й забезпечує стабільний ріст бізнесу в майбутньому.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].