UX/UI тренди, UX стратегії, CRO та бюджет: що потрібно врахувати бізнесам у 2025?
Новини компаній

UX/UI тренди, UX стратегії, CRO та бюджет: що потрібно врахувати бізнесам у 2025?

Якими будуть тренди та головний фокус UX стратегій бізнесу на наступний рік

UX/UI тренди, UX стратегії, CRO та бюджет: що потрібно врахувати бізнесам у 2025?

У 2025 році бізнесам доведеться оперативно адаптувати свої стратегії до нових споживчих реалій. Згідно з дослідженням Kantar, українці все рідше проводять час онлайн, 54% вже скоротили перегляд реклами, а 33% стали рідше шукати інформацію про бренди​. Це вимагає від компаній зміни акценту: більше уваги на оптимізацію користувацького досвіду, щоб ефективно використовувати наявний трафік та утримувати клієнтів.

UX/UI тренди, UX стратегії, CRO та бюджет: що потрібно врахувати бізнесам у 2025?

Джерело: Kantar

Тож що потрібно враховувати онлайн-бізнесам при плануванні бюджету на 2025, щоб залишитися конкурентоспроможними?

Контекст та статистика

Як зазначає Олександр Ямпольський із Deloitte, у 2024 році українці продовжують економити та ретельно контролювати свої витрати. 38% бюджету йде на продукти харчування, 28% – на обов'язкові платежі та оренду, і лише 8% припадає на одяг та взуття. Заощадження становлять 4% бюджету, а витрати на донати та благодійність – 3%, перевищуючи витрати на дозвілля (2%).

UX стратегія 2025: тренди та головний фокус

Динаміка поведінки користувачів підтверджує, що боротьба за увагу клієнтів стає дедалі жорсткішою і що бізнесам слід змістити фокус на утримання клієнтів замість нарощування трафіку, оскільки повторні клієнти приносять втричі більше прибутку, ніж нові.

Саме тому у 2025 році цифровий ринок буде зосереджений на оптимізації користувацького досвіду (UX), перетворюючи UX-дизайн на стратегічний інструмент бізнесу. 

Персоналізація через AI допоможе бізнесам адаптувати контент під кожного користувача для підвищення лояльності клієнтів. Інклюзивний дизайн стане обов’язковим для компаній, які прагнуть охопити ширшу аудиторію або вийти на міжнародний ринок. Мінімалізм та сервісний дизайн дозволять скоротити когнітивне навантаження, прискорюючи процес ухвалення рішень клієнтами, зробивши інтерфейс більш зручним та функціональним.

Водночас оптимізація інтерфейсів на основі аналітики стає ключовою для прогнозування майбутніх потреб клієнтів та підвищення конкурентної переваги. Це допомагає створювати більш інтуїтивні та ефективні шляхи користувача до покупки.

Особливу увагу потрібно приділити оптимізації конверсії (CRO), яка дозволяє скоротити шлях клієнта до покупки та підвищити залученість і ефективність сайту. З огляду на зниження уваги до реклами та зростання витрат на залучення нових клієнтів, CRO стає важливою складовою стратегії. Однак, за даними Турум-бурум, лише 43,6% українських компаній виділяють бюджет на CRO, а 54% вважають відсутність інвестицій у цю сферу проблемою.

UX/UI тренди, UX стратегії, CRO та бюджет: що потрібно врахувати бізнесам у 2025?

Джерело: Turumburum.ua

Резюме

Споживчі тенденції швидко змінюються, тому бізнесам важливо гнучко адаптувати свої стратегії до нових реалій. Замість зосередження на постійному залученні нового трафіку, бізнесам варто більше уваги приділяти утриманню клієнтів та підвищенню їхньої лояльності.

Оптимізація наявного трафіку може значно підвищити ефективність і прибутки, тому включення CRO у стратегію розвитку на 2025 рік як окрему статтю витрат є доцільним. Адже це дозволить бізнесам оптимізувати взаємодію з клієнтами та зміцнити їхню лояльність.

References

Kantar: 54% українців скоротили перегляд реклами

Турум-бурум: Опитування українського ритейлу

Forbes: Споживчі настрої українців після війни

Forbes: Шопінг під час святкових витрат

UX/UI тренди, UX стратегії, CRO та бюджет: що потрібно врахувати бізнесам у 2025?
У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло