Шведський автовиробник Volvo більше не розроблятиме нові дизельні двигуни, оскільки вартість скорочення викидів окису азоту є занадто дорогим, сказав у середу генеральний директор компанії Хакан Самуельссон. Про це повідомляє Reuters.
В інтерв’ю німецькій газеті Frankfuter Allgemeine Zeitung Самуельссон сказав: «З сьогоднішньої точки зору, ми не розроблятимемо дизельні двигуни нового покоління». Також він повідомив, що автовиробник продовжить розробку дизельних моделей, які з’явились у 2013 році, щоб ті відповідали майбутнім стандартам викидів, але видатки на їх відповідність стандартам не будуть того варті.
Замість цього Volvo інвестуватиме у гібридні та електричні автомобілі. Перша повністю електрична модель з’явиться на ринку в 2019 році.
«Маємо відзначити, що Tesla вдалось створити автомобіль, за яким люди стають у чергу. У цій області має бути місце і для нас, з автомобілями високої якості та гарним дизайном», – сказав Самуельссон.
Раніше він також зазначав, що більш жорсткі правила щодо викидів призведуть до такого росту вартості дизельних автомобілів, що гібриди стануть привабливою альтернативою.
Дизельні автомобілі складають 50% всіх нових придбаних автомобілів у Європі, що робить регіон найбільшим у світі дизельним ринком. Volvo, який належить Geely, продає 90% своїх позашляховиків з дизельними двигунами у Європі.
Скандал з приводу екологічних випробовувань Volkswagen означає що виробники зіштовхуються з інтенсивним контролем над справжнім рівнем викиду забруднюючих речовин автомобілями.
Нагадаємо, скандал навколо Volkswagen спалахнув у 2015 році, коли компанія навмисно оснастила свої автомобілі дизельним двигуном із програмним забезпеченням, яке занижувало показники вихлопних газів під час проходження екологічних тестів. Автовиробнику довелось сплатити найбільший в історії США штраф у розмірі $4,3 млрд у цій справі. Крім цього, у травні, на загальних зборах акціонерів компанії було ухвалено рішення про звільнення правління та наглядової ради автоконцерну, а проти голови правління VW Маттіаса Мюллера було розпочато розслідування.
Автовиробник і надалі продовжує працювати над збільшенням ефективності та екологічності дизельних і бензинових двигунів, але планує вкласти 9 млрд євро в розробку автомобілів, що використовують альтернативні види палива.