Volvo відмовляється від дизельних двигунів
Перший електрокар від автовиробника з’явиться у 2019 році

Шведський автовиробник Volvo більше не розроблятиме нові дизельні двигуни, оскільки вартість скорочення викидів окису азоту є занадто дорогим, сказав у середу генеральний директор компанії Хакан Самуельссон. Про це повідомляє Reuters.
В інтерв’ю німецькій газеті Frankfuter Allgemeine Zeitung Самуельссон сказав: «З сьогоднішньої точки зору, ми не розроблятимемо дизельні двигуни нового покоління». Також він повідомив, що автовиробник продовжить розробку дизельних моделей, які з’явились у 2013 році, щоб ті відповідали майбутнім стандартам викидів, але видатки на їх відповідність стандартам не будуть того варті.
Замість цього Volvo інвестуватиме у гібридні та електричні автомобілі. Перша повністю електрична модель з’явиться на ринку в 2019 році.
«Маємо відзначити, що Tesla вдалось створити автомобіль, за яким люди стають у чергу. У цій області має бути місце і для нас, з автомобілями високої якості та гарним дизайном», – сказав Самуельссон.
Раніше він також зазначав, що більш жорсткі правила щодо викидів призведуть до такого росту вартості дизельних автомобілів, що гібриди стануть привабливою альтернативою.
Дизельні автомобілі складають 50% всіх нових придбаних автомобілів у Європі, що робить регіон найбільшим у світі дизельним ринком. Volvo, який належить Geely, продає 90% своїх позашляховиків з дизельними двигунами у Європі.
Скандал з приводу екологічних випробовувань Volkswagen означає що виробники зіштовхуються з інтенсивним контролем над справжнім рівнем викиду забруднюючих речовин автомобілями.
Нагадаємо, скандал навколо Volkswagen спалахнув у 2015 році, коли компанія навмисно оснастила свої автомобілі дизельним двигуном із програмним забезпеченням, яке занижувало показники вихлопних газів під час проходження екологічних тестів. Автовиробнику довелось сплатити найбільший в історії США штраф у розмірі $4,3 млрд у цій справі. Крім цього, у травні, на загальних зборах акціонерів компанії було ухвалено рішення про звільнення правління та наглядової ради автоконцерну, а проти голови правління VW Маттіаса Мюллера було розпочато розслідування.
Автовиробник і надалі продовжує працювати над збільшенням ефективності та екологічності дизельних і бензинових двигунів, але планує вкласти 9 млрд євро в розробку автомобілів, що використовують альтернативні види палива.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].