9 із 10 найбагатших брендів світу – американські. В десятку також увійшла китайська телекомунікаційна компанія Tencent, яка зайняла в рейтингу 8-ме місце.
Рейтинг BrandZ Top 100 Most Valuable Global Brands 2017 – ТОП-100 найдорожчих світових брендів 2017 року складено агентством Millward Brown на замовлення найбільшої рекламної компанії світу WPP.
За минулий рік світовим брендам вдалося зберегти прибуток. Топ-100 світових брендів збільшили сукупну вартість на 8% порівняно з минулим роком. Тепер загальна вартість ста найбільших брендів світу досягла $3,64 трлн.
За останні роки відзначається цікава тенденція: з розвитком цифрових технологій IT-компанії все частіше витісняють компанії, що працюють в інших секторах, з рейтингу. Цього року IT-гіганти також займають домінуюче становище в рейтингу.
Нижче представляємо топ-10 найдорожчих брендів у світі.
Вартість бренду – $245 581 млн
Пошуковик було засновано 7 січня 1998 року в Каліфорнії, США. Засновники – аспіранти Стенфордського університету Ларрі Пейдж і Сергій Брін.
Google залишається першим за вартістю бренду в світі другий рік поспіль і сьомий раз за останні 11 років. За минулий рік бренд Google подорожчав на 7%, до $245,6 млрд.
Вартість бренду – $234 671 млн
Бренд, який оцінюється в $235 млрд, що на 3% більше, ніж у 2016 році, але на 5% менше, ніж у 2015 році, коли Apple очолювала ренкінг. На сьогодні Apple – один з лідерів світової IT-індустрії – виробник комп'ютерів, ноутбуків, медіаплеєрів і різного програмного забезпечення.
Вартість бренду: $143 222 млн
Всесвітньо відомий виробник програмного забезпечення для настільних комп'ютерів, мобільних пристроїв, кластерів, серверів та ігрових консолей. За оцінками експертів, за останній рік вартість компанії зросла на 5%.
Вартість бренду: $139 286 млн
Amazon продемонструвала найбільш значний підйом вартості бренду в доларовому вираженні за минулий рік (+$40,3 млрд, або 41%, до $139,3 млрд)
Компанія, заснована в 1995 році бізнесменом Джефом Безосом, спочатку мала на меті продавати тільки книги. Зараз тут продається все. За рік бренд піднявся в рейтингу на три позиції – з 7-го місця в 2016-му на 4-е місце в цьому році.
Вартість бренду: $129 800 млн
Найпопулярніша соцмережа світу, заснована студентом Гарвардського університету Марком Цукербергом, зберегла в цьому році своє 5 місце в рейтингу – на цьому ж місці вона була й минулого року.
Вартість бренду: $115 112 млн
Компанія AT&T (American Telephone and Telegraph) на сьогодні є одним із найбільших постачальників бездротового і телефонного зв'язку в США. Загальна кількість її абонентів перевищує 150 млн осіб.
У рейтингу найдорожчих брендів AT&T за рік опустився на два рядки – з 4-го місця в 2016-му на 6-е місце в цьому році.
Вартість бренду: $110 999 млн
Visa Inc. – американська транснаціональна компанія для проведення платіжних операцій. З 20 вересня 2013 року ціна її акцій бере участь в розрахунку індексу Доу-Джонса.
За минулий рік бренд опустився в рейтингу на одну позицію: якщо в 2016-му Visa займала 6-е місце, то в цьому році опинилася на 7-му.
Вартість бренду: $108 292 млн
Tencent – це китайська телекомунікаційна компанія, заснована в листопаді 1998 року в м. Шеньчжень.
Компанія відома тим, що займається підтримкою найбільш поширеної в Китаї мережі обміну швидкими повідомленнями під назвою QQ, а також системи для передачі текстових і голосових повідомлень WeChat.
Вартість бренду: $102 088 млн
Внесок IBM в розвиток світу комп'ютерів величезний. Зараз компанія займається виробництвом суперкомп'ютерів, високопродуктивними серверами, процесорами і програмним забезпеченням.
IBM входить в десятку найбільших виробників різного електро-обладнання по всьому світу.
За останній рік бренд піднявся на одну позицію в рейтингу – з 10-го місця на 9-е.
Вартість бренду: $97 723 млн
McDonald's – це найбільш відвідуваний ресторан швидкого харчування в США серед молоді, згідно з дослідженням Morgan Stanley. Популярний в багатьох інших країнах світу.
Порівняно з минулим роком бренд опустився на одну позицію в рейтингу – з 9-го місця в 2016 р на 10-е місце в цьому році.