10 найдорожчих брендів світу
Окрім технологічних гігантів у лідерах Visa, Tencent і McDonalds

9 із 10 найбагатших брендів світу – американські. В десятку також увійшла китайська телекомунікаційна компанія Tencent, яка зайняла в рейтингу 8-ме місце.
Рейтинг BrandZ Top 100 Most Valuable Global Brands 2017 – ТОП-100 найдорожчих світових брендів 2017 року складено агентством Millward Brown на замовлення найбільшої рекламної компанії світу WPP.
За минулий рік світовим брендам вдалося зберегти прибуток. Топ-100 світових брендів збільшили сукупну вартість на 8% порівняно з минулим роком. Тепер загальна вартість ста найбільших брендів світу досягла $3,64 трлн.
За останні роки відзначається цікава тенденція: з розвитком цифрових технологій IT-компанії все частіше витісняють компанії, що працюють в інших секторах, з рейтингу. Цього року IT-гіганти також займають домінуюче становище в рейтингу.
Нижче представляємо топ-10 найдорожчих брендів у світі.
1. Google
Вартість бренду – $245 581 млн
Пошуковик було засновано 7 січня 1998 року в Каліфорнії, США. Засновники – аспіранти Стенфордського університету Ларрі Пейдж і Сергій Брін.
Google залишається першим за вартістю бренду в світі другий рік поспіль і сьомий раз за останні 11 років. За минулий рік бренд Google подорожчав на 7%, до $245,6 млрд.
2. Apple
Вартість бренду – $234 671 млн
Бренд, який оцінюється в $235 млрд, що на 3% більше, ніж у 2016 році, але на 5% менше, ніж у 2015 році, коли Apple очолювала ренкінг. На сьогодні Apple – один з лідерів світової IT-індустрії – виробник комп'ютерів, ноутбуків, медіаплеєрів і різного програмного забезпечення.

3. Microsoft
Вартість бренду: $143 222 млн
Всесвітньо відомий виробник програмного забезпечення для настільних комп'ютерів, мобільних пристроїв, кластерів, серверів та ігрових консолей. За оцінками експертів, за останній рік вартість компанії зросла на 5%.
4. Amazon
Вартість бренду: $139 286 млн
Amazon продемонструвала найбільш значний підйом вартості бренду в доларовому вираженні за минулий рік (+$40,3 млрд, або 41%, до $139,3 млрд)
Компанія, заснована в 1995 році бізнесменом Джефом Безосом, спочатку мала на меті продавати тільки книги. Зараз тут продається все. За рік бренд піднявся в рейтингу на три позиції – з 7-го місця в 2016-му на 4-е місце в цьому році.
5. Facebook
Вартість бренду: $129 800 млн
Найпопулярніша соцмережа світу, заснована студентом Гарвардського університету Марком Цукербергом, зберегла в цьому році своє 5 місце в рейтингу – на цьому ж місці вона була й минулого року.
6. AT&T
Вартість бренду: $115 112 млн
Компанія AT&T (American Telephone and Telegraph) на сьогодні є одним із найбільших постачальників бездротового і телефонного зв'язку в США. Загальна кількість її абонентів перевищує 150 млн осіб.
У рейтингу найдорожчих брендів AT&T за рік опустився на два рядки – з 4-го місця в 2016-му на 6-е місце в цьому році.
7. Visa
Вартість бренду: $110 999 млн
Visa Inc. – американська транснаціональна компанія для проведення платіжних операцій. З 20 вересня 2013 року ціна її акцій бере участь в розрахунку індексу Доу-Джонса.
За минулий рік бренд опустився в рейтингу на одну позицію: якщо в 2016-му Visa займала 6-е місце, то в цьому році опинилася на 7-му.
8. Tencent
Вартість бренду: $108 292 млн
Tencent – це китайська телекомунікаційна компанія, заснована в листопаді 1998 року в м. Шеньчжень.
Компанія відома тим, що займається підтримкою найбільш поширеної в Китаї мережі обміну швидкими повідомленнями під назвою QQ, а також системи для передачі текстових і голосових повідомлень WeChat.
9. IBM
Вартість бренду: $102 088 млн
Внесок IBM в розвиток світу комп'ютерів величезний. Зараз компанія займається виробництвом суперкомп'ютерів, високопродуктивними серверами, процесорами і програмним забезпеченням.
IBM входить в десятку найбільших виробників різного електро-обладнання по всьому світу.
За останній рік бренд піднявся на одну позицію в рейтингу – з 10-го місця на 9-е.
10. McDonalds
Вартість бренду: $97 723 млн
McDonald's – це найбільш відвідуваний ресторан швидкого харчування в США серед молоді, згідно з дослідженням Morgan Stanley. Популярний в багатьох інших країнах світу.
Порівняно з минулим роком бренд опустився на одну позицію в рейтингу – з 9-го місця в 2016 р на 10-е місце в цьому році.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].