У головному офісі міжнародної авіакомпанії Ryanair не готові коментувати заяви керівництва аеропорту «Бориспіль» щодо нібито підписання договору між лоукостером та аеропортом.
Про це сказав Денис Барабаш, маркетинговий директор Ryanair, відповідаючи на журналістський запит Mind. «Дякуємо за ваш запит, але ми не коментуємо чутки чи спекуляції», – зазначив він.
Нагадаємо, 5 липня гендиректор МА «Бориспіль» Павло Рябікін повідомив на власній сторінці у соцмережі Facebook, що представники аеропорту підписали договір з Ryanair та направили його до головного офісу авіакомпанії.
«Це зайняло у нас менше двох тижнів з моменту зниження вартості базового збору за пасажирське обслуговування (зміна до наказу Міністерства інфраструктури), що було основним стримуючим фінансовим чинником. Договір узгоджений усіма службами аеропорту, і, що дуже важливо, зовнішніми аудиторами, які візують всі вихідні фінансові документи і договори», – запевнив він.
Як уже писав Mind, міжнародний аеропорт «Бориспіль» тривалий час вів переговори про спільну роботу з провідною європейською лоукост-авіакомпанією Ryanair.
За словами Рябікіна, підхід авіакомпанії був у тому, що вона хоче низької фіксованої суми зборів, і не більше. А аеропорт відмовився, пояснюючи, що регулювання передбачає диференційований показник від злітної маси та інші речі.
«Ми визначили, що для стимулювання нових напрямків нам необхідно знизити ті ставки, про які ми говорили. Міністерству інфраструктури надали чіткі показники, що має бути змінено в регуляторній базі, щоб нові, зокрема бюджетні перевізники, змогли літати в Україну і пропонувати тут свої послуги», – зазначив Рябікін.
На його думку, розроблена аеропортом система знижок має бути цікавою і базовому перевізнику, і всім іншим.
Щоб розібратись, чи мають бути обов’язкові дотації аеропортів з боку держави, що компенсовували б втрати на обслуговування низькотарифних перевізників, Mindпроаналізував європейський досвід співпраці між Ryanair та основним міським аеропортом, який водночас обслуговує мережеву авіакомпанію.