«Бориспіль» підписав договір з Ryanair

«Бориспіль» підписав договір з Ryanair

У контракті відображені не всі бажання лоукост-компанії

«Бориспіль» підписав договір з Ryanair
Фото pixabay.com

Сьогодні представники аеропорту «Бориспіль» підписали договір з Ryanair та направили його до головного офісу авіакомпанії.

Про це гендиректор аеропорту Павло Рябікін повідомив на власній сторінці у Facebook.

Сегодня мы со своей стороны подписали договор с Ryanair и отправили в главный офис авикомпании. Это заняло у нас меньше ...

Опубликовано Павло Рябікіном 5 июля 2017 г.

«Це зайняло у нас менше двох тижнів з моменту зниження вартості базового збору за пасажирське обслуговування (зміна до наказу Міністерства інфраструктури), що було основним стримуючим фінансовим чинником. Договір узгоджений усіма службами аеропорту, і, що дуже важливо, зовнішніми аудиторами, які візують всі вихідні фінансові документи і договори», – запевнив він.

Рябікін зазначив, що переговори між авіакомпанією та аеропортом це завжди процес досягнення компромісу на основі взаємного економічного інтересу, і чим менше при цьому політики, тим легше такий компроміс знайти.

За його словами, більшість, але не всі бажання Ryanair у контракті відображені.

Зокрема, аеропорт відмовився надати знижку у 80% на напрямок Київ – Лондон, оскільки цей напрям для нього не новий. Водночас слід зазначити, що для лоукостера цей напрямок один із найпривабливіших. До того ж попереду – підписання контракту керівництвом Ryanair. 

Нагадаємо, міжнародний аеропорт Бориспіль тривалий час вів переговори про спільну роботу з провідною європейською лоукост-авіакомпанією Ryanair.

За словами Рябікіна, підхід авіакомпанії був у тому, що вона хоче низької фіксованої суми зборів, і не більше. А аеропорт відмовився, пояснюючи, що регулювання передбачає диференційований показник від злітної маси та інші речі. 

«Ми визначили, що для стимулювання нових напрямків нам необхідно знизити ті ставки, про які ми говорили. Міністерству інфраструктури надали чіткі показники, що має бути змінено в регуляторній базі, щоб нові, зокрема бюджетні перевізники, змогли літати в Україну і пропонувати тут свої послуги», – зазначив Рябікін.

На його думку, розроблена аеропортом система знижок має бути цікавою і базовому перевізнику, і всім іншим.

Щоб розібратись, чи мають бути обов’язкові дотації аеропортів з боку держави, що компенсовували б втрати на обслуговування низькотарифних перевізників, Mind проаналізував європейський досвід співпраці між Ryanair та основним міським аеропортом, який водночас обслуговує мережеву авіакомпанію.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло