Авто концерн Volkswagen, очевидно, не зробив висновків із минулого скандального розслідування щодо встановлення забороненого програмного забезпечення на свої автомобілі для проходження екологічних тестів. «Дизельгейт» став найдорожчим скандалом пов’язаним із шахрайством за всю історію автомобільної промисловості – компанії довелось витратити 25 млрд штрафів та видатків.
Перебуваючи під пильним наглядом, автоконцерн знов «попався» на аналогічному шахрайстві але на більш складному рівні та стосовно своєї дочірньої компанії Porsche. Німецькі ЗМІ говорять про «Дизельгейт 2.0», передає видання Forbes.
Повідомляється, що в кросовері Porsche Cayenne diesel SUV було встановлене модернізоване заборонене програмне забезпечення. Як стало відомо, у кросовера є два режими руху і «один з них оптимізовано для сертифікаційного тесту». У цьому режимі авто надає перевагу більш високим передачам, таким чином він оптимізує потужність двигуна для споживання пального і знижує рівень вихлопу.
Однак, видання зазначає, що «у 99% всіх ситуацій» Cayenne обирає більш агресивну та «брудну» програму. Під час цього режиму, викиди Cayenne перевищують дозволені на 68%.
Зіштовхнувшись із обвинувачення, Porsche зробив так само, як і VW в 2015 році – поставив під сумнів тестування та заявив, що його автомобілі відповідають усім стандартам.
Нагадаємо, на початку червня скандал щодо шкідливих викидів розгорівся навколо автовиробника Audi, «дочки» VW, коли уряд Німеччини звинуватив автовиробника в шахрайстві під час проходження екологічних випробувань на топових моделях А7 та А8.
У ЄС намагаються розробити нові правила для автомобілів, щоб запобігти скандалу із викидами VW і надати Єврокомісії можливість штрафувати недобросовісних виробників безпосередньо.