ЄС розробить нові правила продажу авто, щоб уникнути повторення «Дизельгейту»

ЄС розробить нові правила продажу авто, щоб уникнути повторення «Дизельгейту»

Ліцензію на продаж автомобіля тепер відкликати буде простіше

У Євросоюзі домовилися в понеділок про розробку нових правил для автомобілів, перед тим як буде надано дозвіл на їх продаж, щоб запобігти повторенню скандалу з викидами Volkswagen і надати Європейській комісії можливість штрафувати виробників-шахраїв безпосередньо. Про це пише Reuters.

Ці правила – відповідь на скандал з дизельними двигунами 2015 року, коли німецький автовиробник Volkswagen, як було встановлено, використовував програмне забезпечення для обману датчиків під час випробувань на викиди дизельними двигунами в США. Правила ще будуть обговорюватися з Європейським парламентом, перш ніж вони стануть законом.

Станом на сьогодні такі національні органи, як KBA Німеччини, мають право ліцензувати нові транспортні засоби для продажу на території всього Євросоюзу і можуть також відкликати ці ліцензії.

Нові правила дозволять іншим національним органам розглядати такі рішення, а також надати Єврокомісії можливість проводити вибіркові перевірки і штрафувати виробників на суму до 30 тис. євро за одне авто, якщо впіймають їх на обмані.

Напередодні міністерської зустрічі в понеділок у Брюсселі європейські дипломати заявили, що Німеччина неохоче передає більше повноважень з нагляду за ринком в Брюссель, незважаючи на наслідки скандалу з VW.

Німецький молодший міністр економіки Маттіас Махніг сказав своїм колегам на зустрічі, що його країна виступає за посилення нагляду, але додав, що він хотів би отримати гарантії, щоб уникати конфліктів між різними агентствами.

Після скандалу з Volkswagen огляди автомобілів інших автовиробників виявили, що викиди оксиду азоту (NOx) машин інколи перевищують 15-кратні межі норми. Крім того, було помічено часте використання спеціальних пристроїв для маскування реального рівня викидів.

«Жоден тиждень не проходить без виявлення нових шахраїв, нових розслідувань, – зазначила комісар ЄС Ельзбієта Бьєнковська міністрам. – Це ніколи не закінчиться, якщо ми не зробимо європейську систему надійнішою».

Як повідомлялося, Volkswagen виплатить найбільший в історії США штраф у справі «Дизельгейту».

Крім того, департамент юстиції США подав позов проти Fiat Chrysler. Причиною стало програмне забезпечення автомобілів, яке дозволило їм пройти лабораторні дослідження на токсичність вихлопних газів.

Також з'явилася інформація, що у зв'язку зі справою «Дизельгейту» німецька прокуратура взялася за Bosch.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло